İNTERNETTEN YAZILANLARA İNTERNET ÜZERİNDEN CEVAPTIR ; ÜZERİME ATILI ‘’İFTİRA’’ SUÇLAMASINDAN SÖYLEDİKLERİMİN ‘’İFTİRA SUÇLAMASINA GEREK GÖRÜLMEMİŞTİR’’ DENMESİ ÜZERİNE SORUŞTURMA YAPILMAMIŞTIR. EK GÖRÜŞME YAPILMIŞ YİNE AYNI KARAR ÇIKMIŞTIR. Onca zaman sana elini uzatmış,herşeyi onca yıl herkesten saklayıp iyileşmen için uğraşmış, kimse yanında değilken yanında durup, zoru görünce hemen ortadan kaçmamış , yeniden ayağa kalkman için uğraşmış böyle bir adamı dinlemeden etmeden ilk fırsatta satmak için fırsat kollarsan , nereye gidersen git kaçarsan kaç yaptığının acısını yaşarsın... GÜNAHIMI ALDIĞINI ÇOK İYİ BİLİYORSUN...MUHTEMELEN BURALARDA YAŞAYAMAYACAK MEMLEKETTEN KAÇMAYA KADAR VARACAKSIN…. ‘’--SUSMAK EN BÜYÜK İNTİKAMDIR.. BİZ İNTİKAMIMIZI SUSARAK ALIRIZ (2016 KAYITLARI)’’ ……………….(2017) ……………….(2017) ''-- ÜZÜLME . İSTEDİĞİN BİR ŞEY OLMUYORSA YA DAHA İYİSİ OLACAĞI İÇİN YA DA GERÇEKTEN DE OLMAMASI GEREKTİĞİ İÇİN OLMUYORDUR. (2018 KAYITLARI)'' ÜZÜL ÜZÜL..EMİN OL Kİ İSTEDİĞİN BİRŞEY OLMAMIŞSA DAHA SELAM VERDİĞİMDE KAÇ PARASI VAR DİYE YAPTIRDIĞIN BANKA HESAP KONTROLLERİNDEN OLMAMIŞTIR.. BİR DAHAKİ SEFERE ESRAR MI SATAR BOYLE şEYLERI KONTROL ETTİRİRSİN. KENDI OĞLUNUN BANKA HESAPLARINA GIRIP KAÇ PARASI VAR DİYE KONTROL EDERLERSE ANLARSIN NE DEDİĞİMİ…… NE İSTİYORSUN HALA ORAYA BURAYA YAZILAR YAZIYORSUN.2018 YILI OLMUŞ .!! BİR ARSA DAHA SÖYLİYEYİM 1 MİLYONU ALIIP TOZ OLUN YİNE BÖYLE Mİ İSTİYORSUN? O ZAMAN GİT ŞİLE OTOBANININ SAĞINDAKİ YENİDOĞAN SEMTİNDEN EV ARSA AL.. DAHA ÖNCE SÖYLEDİĞİMDE SORMADAN ALIYORDUN HABER GÖNDERIYORDUN KARABURUN’DAN DAHA DA ALAYIM MI DİYE !! 1 MILYONA YAKIN KAZANDIRDIGIMIN USTUNE BIR MILYON DAHA KAZANIRSINIZ...PARAYI KAPIP ÜST ÜSTE DAVALAR AÇMAYI DA UNUTMAYIN.... HARAM EDİYORUM BEN SANA O KAZANDIRDIĞIM PARALARI. KUL HAKKIYLA GİTMENE KİMSE ENGEL OLAMAZ.. İYİKİ OLMAMIŞI HEPINIZE BİR BİR DEDİRTTİM .. ASLA KARŞIMA ÇIKAMAZ KİMSE BÖYLECE.. HİÇBİRŞEY YAPAMIYORSAN , ZOR GÜNLERDE HEP YANINDA OLAN, NE YAPMIŞSA YAPMIŞ SORGULAMADAN YILLARCA HERŞEYİ SAKLAYAN UNUTTURAN, İYİLEŞMESİ İÇİN ÇABALAYAN BİRİ ZORA DÜŞERSE, DİNLEMEDEN ETMEDEN BANA NE YARDIM ETMESEYMİŞ DİYEREK İNSANI SIRTINDAN İLK VURANIN O OLMAMASI GEREKTİĞİNİ ÖĞRETİRSİN ... HADİ GİT ARTIK KUL HAKKINLA….. ORAYA BURAYA DA YAZILAR YAZIP DURMA...