DURDU ŞAHİN “ SAMSUNLU ŞAİRLER VE YAZARLAR ANSİKLOPEDİSİ”NDE

Çorum Alaca’da Alaca Belediyesi adına iki ayda bir yayınlanan Seviye Dergisi’nin Yayın Yönetmeni ve haftalık Alaca Birlik Gazetesi’nin sanat yönetmeni, sitemizde yayınlanan yazı ve şiirleriyle tanınan Şair- Yazar Durdu Şahin, Samsunlu Şair-Yazar Ali Kayıkçı tarafından 26.01.2013 tarihinde Samsun’da büyük boy 736 sayfa olarak yayınlanan “ Samsunlu Şairler-yazarlar Ansiklopedisi”nde teferruatlı bir şekilde tanıtıldı.

Eserin 206-210. Sayfalarında Durdu Şahin’in biyografisini yayınlayan, şiirlerinden ve hakkında yayınlanan yazılardan örnekler sunan eser; Durdu Şahin’in bazı kitaplarının ve hakkında özel sayı olarak yayınlanan Kilim Dergisi ile Alaca Lider Gazetesi’nin özel sayılarının kupürlerini de yayınlamış, öğretmeni M. Halistin Kukul ile okul arkadaşı Prof.Dr Şaban Sağlık tarafından kendisi hakkında yayınlanan yazılara ve dört adet şiirine de yer vermiştir.

Seviye Dergisi Yayın Yönetmeni, Alaca Birlik Gazetesi Sanat Yönetmeni, Eğitimci,Şair-Yazar Durdu Şahin hakkında yazılan yazı ve şiirlerin kaynaklarının da belirtilmiş olması, şair ve yazar hakkında bilgilenmek isteyenlerin işleri kolaylaştırılmıştır. 4 renkli, ofset,1. Hamur kağıda yayınlanan eser çok titiz bir şekilde hazırlanmış.

( Durdu Şahin “ Samsunlu Şairler Ve Yazarlar Ansiklopedisi”nde başlıklı yazı Fikri HAKLI tarafından 7.04.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.