Ömer Faruk HÜSMÜLLÜ Kimdir?

      1952 yılında Tekirdağ ilinin Çerkezköy ilçesinin Kızılpınar köyünde doğdu. İlkokulu Kırşehir’de,  Ortaokul’u Ürgüp’te ve Liseyi Adana’da (Devlet hesabına Parasız Yatılı olarak) okudu.  1974 yılında İstanbul Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Sosyoloji bölümünü bitirdi. 13 yıl devlette felsefe öğretmenliği, müdür yardımcılığı, müdür başyardımcılığı ve okul müdürlüğü görevlerinde bulunduktan sonra istifa ederek özel sektöre geçip dershanelerde öğretmenlik, bölüm başkanlığı ve müdürlük yaptı.

     Devlet okullarında ve özel sektörde toplam 36 yıl görev yaptıktan sonra emekliye ayrıldı. Emeklilik yaşamı sırasında Oruç Yıldırım adını kullanarak çeşitli forumlarda ve sitelerde çok sayıda yazı yazdı.

     Halen İstanbul’da yaşamaktadır. Evli ve iki çocuk babasıdır.

*Ömer Faruk Hüsmüllü’ye ait olan her türlü çalışma (basılı olsun olmasın) öncelikle internet ortamında yayımlanır ve okurun beğenisine sunulur.

*O nedenle “Ömer Faruk Hüsmüllü” yazılıp Google’a ya da diğer arama motorlarına tıklandığında on binlerce sayfa çıkar.

*Eserlerinin yayımlandığı bazı dergi ve internet siteleri: fikiryolu.net, milliyetblog, izedebiyat.com, edebiyatdefteri.com, edebiyatciturk.com, kitabin.com, edebiyathaber.net, kemalistler.org, gorelesol.com, edebiyatgalerisi.net, kayıpedebiyat.com, maviiklimler.net, engelsizengelliler.com, kafiye.net, aymavisi.org, munevverduver.com.tr, sakaryaturk.com, adanahabermerkezi.com, insanokur.org, ozgurroman.com, Akpınar Dergisi, fantastikedebiyat.com, mevsimsiz.net, toredergisi.com, edebiyatdunyası.net, sendeyaz.net, saircikmazi.blogspot.com

*Basılı eserlerinin dördü de çok sayıda forum ve sitede ekli olup arzu edenler ücretsiz olarak okuyabilmektedir.

 ●   ●   ● 

     Basılı Eserleri:

Mağaranın Kamburu (Roman)

Arka Kapak

"Gözlerim yoruldu. Daha aydınlık olamaz mı bu mağaranın içerisi?"

"Karanlık da ışık da insanın ruhundadır. Gözlerini kapat ve öyle konuş. Daha rahat edersin. Hem göremeyeceğim diye korkma, eskisinden çok daha iyi göreceksin."

Yazar, roman boyunca yansız/nesnel davranıyor. İki kişi arasında geçen konuşmaların akşam saatlerinde yapılıyor olması kahramanların ruhsal durumlarındaki kaosu daha da belirginleştiriyor. Sürükleyici olduğu kadar da şaşkınlık, öfke ve kızgınlık uyandıran bir üslûbu var. Kendinizi, bazen bilge, bazen de serserinin yerine koymanıza neden olabiliyor. Romanda ayrıca yalın bir dille felsefi bir içerik oluşturulmuş. Bu da romanın akıcılığı ve anlaşılabilirliği konusunda bize yardımcı oluyor.

Hilal ERBOYACI

●   ●   ● 

Eserin Adı     :  MAĞARANIN KAMBURU

Yazarın Adı  : Ömer Faruk Hüsmüllü

ISBN              : 978-605-4543-29-8

Sayfa Sayısı  : 183

Ebad              : 135x210

Kapak Cinsi: Karton

Dili                 : Türkçe

Fiyat              : 13.00 TL (KDV Dahil)

Tür                 : Roman / Felsefe

Çıkış Tarihi   : 06.08.2012

Baskı Sayısı    : 2. Baskı

Genel Yayın Yönetmeni: Nihat Polat

Editör: Emel Polat

Sayfa Tasarım: Gülcem Oflaz Mırık

Kapak Tasarım: Arzu Demir

 ●   ●   ● 

Memleketimin Delileri (Roman)

*Memleketim isimli bir kasabada yaşanan olayları mizahi bir uslûp ile anlatıyor.

*Eserdeki kahramanlar biraz abartılarak işlenmiş olmasına rağmen,  hemen hepsinin gerçek hayatta bir karşılığı vardır.

*Kimin akıllı, kimin deli olduğunu sorgulatıyor.

*160 sahifedir.

Yazarı: Ömer Faruk HÜSMÜLLÜ

ISBN  : 978-605-88051-2-5

BASKI VE CİLT : Kuşak Ofset 

GRAFİK TASARIM : Önder Karciğa

YAYINEVİ : Bilge Karınca

Birinci Baskı-2011

 ●   ●   ● 

Nifak (Roman)

Kasım-1979-Göztepe

“Gençler! Emperyalist tuzaklara düşmeyin...”

                                                           Oruç YILDIRIM

 

Kitabın Adı  : N İ F A K…

Yazarı           : Ömer Faruk HÜSMÜLLÜ

ISBN              : 978-605-88051-1-8         

BASKI VE CİLT : Selçuk Üniversitesi Basımevi KONYA   0332 241 1847 

Birinci Baskı-2011

 Roman Hakkında Açıklama:

 Sayın okur!

*Bu roman 1979 yılında yazılmıştır.

*Birçok yayınevine gönderilmiş olmasına rağmen “basılabilir” oluru alamamıştır.

*O nedenle 8-9 senedir internet ortamında yayımlanmıştır.

*Yaklaşık 100.000’in üzerinde tıklanmıştır.

*Kaç kişi tarafından okunduğunu ise bilmek, takdir edersiniz ki mümkün değildir. Çünkü tıklamaların kaçının okumaya dönüştüğünü tahmin etmek çok zor.

*Çok sayıda övgü almış, ama yergi almamıştır.

*1980 öncesi Türk Gençliği’nin yaşadığı dramı bir ülkücü gencin yaşantısından hareketle anlatmaktadır.

*Bu dönemdeki solcu gençlerin yaşadıkları acıları yansıtan çok sayıda roman sonradan yazılmıştır.

*Ancak ülkücü gençlerle ilgili romanların sayısı bir elin parmakları kadar bile değildir.

*O nedenle bu roman sözünü ettiğimiz alanda yazılmış eserlerin ilklerinden birisidir.

*1980 öncesi gençlik üzerinde oynanan oyunların günümüzde de sahnelenmek istendiğini görerek onları bu romanla uyarmak istiyorum.

*Çünkü ister sağcı, ister solcu ister ülkücü, isterse devrimci olsun, onların hepsi bizim çocuklarımızdır.

 ●   ●   ● 

Oruç Baba’dan Aforizmalar (Deneme)

Arka Kapak

 

İnternet âleminde Oruç Baba olarak tanınan yazarın sosyal paylaşım sitelerinde sıkça karşılaştığınız özdeyişleri ve aforizmaları bu kitapta bir araya getirildi.

“Deniz dibinden inci çıkarmak isteyen, vurgun yemeyi göze almalıdır.”

**

Eserin Adı     : ORUÇ BABADAN AFORİZMALAR

Yazarın Adı  : Ömer Faruk Hüsmüllü

ISBN               : 978-605-4543-31-1

Sayfa Sayısı  : 155

Ebad              : 135x210

Kapak Cinsi: Karton

Dili                 : Türkçe

Fiyat              : 10.00 TL (KDV Dahil)

Tür                 : Özdeyişler

Çıkış Tarihi  : 06.08.2012

Baskı Sayısı: 1. Baskı

Genel Yayın Yönetmeni: Nihat Polat

Editör: Emel Polat

Sayfa Tasarım: Gülcem Oflaz Mırık

Kapak Tasarım:Arzu Demir

 ●   ●   ● 

Bir Anı Defteri Buldum

Bir Anı Defteri Buldum

Sayfa Sayısı: 108

Baskı Yılı: 2013


Dili: Türkçe
Yayınevi: P Kitap Yayıncılık

ISBN: 9786054543632


Arka Kapak

"Dostoyevski'nin Beyaz Geceler'i, Andre Gidé'in Pastoral Senfoni'si ya da Hemingway'in Yaşlı Adam ve Deniz'i, bütün bu içimize işleyen kısa yapıtlar güçlerini hafifliklerinden ve sâdeliklerinden alıyor. Onları derinleştiren ve dokunaklı bir hâle getiren hafifliğe ve duruluğa yazarımızın üslûbu da ustalıkla yaklaşıyor ve ortaya ikindi sessizliğinden yapılmış gibi duran bir metin çıkarıyor. Bir genç kızın kayıp gün(lüğ)ünden yola çıkıp yaşamın bizi bir ışığa boğan bir kör karanlıkta bırakan gerçeğini içimizde şiddetle duyumsattırarak bize bir yaşamöyküsü anlatıyor. Post-modernist bir kurmaca mı yoksa bir yaşamöyküsünün aktarımı mı bilmiyoruz. Bildiğimiz şu ki, bu kitapta gerçeği de kurmacayı da aşan bir yaşamöyküsü var..." 
(Tanıtım Bülteninden)

 ●   ●   ● 

Sokrat ile Meraklı Eşek Arısı

Sokrat ile Meraklı Eşek Arısı


Sayfa Sayısı: 211

Baskı Yılı: 2013


Dili: Türkçe
Yayınevi: P Kitap Yayıncılık

ISBN: 9786054543649


Arka Kapak
Özgürce düşünmenin yolu "FELSEFE"den nasibini almaktan geçer. Bu yolu deneyenler belli ölçüde düşünce gücünü artırarak hayata farklı bir biçimde bakabilirler. Bu gerçeklik temel alındığında "felsefe eğitimi"nin insan hayatındaki yeri ve önemi tartışılmazdır. İnsanoğlu çağlar boyu bu gerçeğin bilincinde "özgür düşünce"ye ulaşma çabası içindedir. Sokrat İle Meraklı Eşek Arısı "felsefe"nin değişik bir tatla sunulmuş biçimidir. Çağımızda yaşayan Sokrat'ı Meraklı Eşek Arısı sayesinde aramızda buluveririz. Doğrulara ulaşmaktan çok düşünme yollarını gösteren bir anlayışla sizi felsefenin derinliklerine sürükleyiverir diyaloglar. Siz de konuyla ilgili düşünceler geliştirmeye başlarsınız.

Kimi zaman Meraklı Eşek Arısı'nın zekâsına kimi zaman Sokrat'ın çelebice tutumuna hayran olursunuz. Anlatım öylesine doğaldır ki Felsefe ile iç içe olduğunuzu fark etmezsiniz bile. Okuyun "Sokrat İle Meraklı Eşek Arısı"nı. Özgür düşünceye bir adım daha yaklaşmış olacaksınız.
-Rasim Yıldız, Edebiyat Öğretmeni- 
(Tanıtım Bülteninden)

 ●   ●   ● 

    Ömer Faruk HÜSMÜLLÜ daha çok deneme türü eser yazmaktan hoşlanmakta ve çalışmalarını bu doğrultuda sürdürmektedir. Bütün hayatı boyunca, “Sorgulamayan insan cahildir; sorgulatmayan ise zalim!” ilkesini benimsedi.

NOT: Ömer Faruk Hüsmüllü’ye ait olan piyasa değeri yaklaşık 40-50 lirayı bulan yukarıda tanıtımları yapılan 6 kitap kargo ücreti dahil 30 liraya temin edilebilir.

Bunun için 08690215nolu Posta Çeki hesabına 20 lira yatırdıktan sonra ad-soyad, adres ve telefonunuzu aşağıdaki iletişim yerlerinden birine bildirmeniz gerekmektedir.

Ekonomik durumu uygun olmayıp da bu kitaplardan isteyen okurların ise sadece kargo bedelini üstlenmeleri gerekmektedir.     

**

 

İLETİŞİM:

Mail:   [email protected]

Cep Tel: 0535 723 35 79

Ev Tel:   0216 466 42 28

 

( Ömer Faruk Hüsmüllü Kimdir? başlıklı yazı Ömer Faruk tarafından 14.04.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.