LÜTFÜ ŞEHSUVAROĞLU

 

Lütfü Şehsuvaroğlu ağabey mert bir Anadolu delikanlısıdır.

 

Erzincan doğumludur, aslen Sivaslıdır fakat kendini bildi bileli Ankara’da yaşamaktadır.


Prof. Dr. Erol Güngör'den, Cemil Meriç’ten, Üstat Necip Fazıl Kısakürek'ten, büyük alim Seyyid Ahmet Arvasi'den dersler almış.Bu üstatların birçok sohbetinde bulunmuş.


Gençliğini fikir hareketleri ile yoğrularak değerlendirmiş.

 

Ülkü Ocakları Genel Başkanlığı yapmış uzun yıllar.


Türkiye Yazarlar Birliği Genel Başkanlığı var.


Sincan Belediye Başkan Yardımcılığı var.

 

Tarım Bakanlığında daire başkanlığı var.

 

Milli hisleri besleyen gazetelerde başyazarlığı var.


Onlarca kitabı var.


Türkiye ve Dünyada Su ve Su Meseleleri konusunda uzman.


En önemlisi de şiirleri var.


Sadece inandıklarını dillendiren…


Yağız bir delikanlıdır dün olduğu gibi bugün de.


Vakarlı mütevazılık şiirlerine hâkim.


Genç şairler daha çok okumalı bu yaşayan alpereni.


Okumalı ve anlamalı.


Selamlar, saygılar ustaya.

 

Fikri HAKLI

( Lütfü Şehsuvaroğlu başlıklı yazı Fikri HAKLI tarafından 8.05.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.