GECELER UĞRAMAZ OLDU ARTIK KADERİ SAKLAMAKTAN,
GÜNDÜZLER IZDIRAP OLMUŞ GERÇEĞİ YAŞAMAKTAN…

UYKULAR YALANDAN KAPATILMIŞ GÖZLERİN SESSİZLİĞİDİR HEP,
KORKULAR SİNMİŞ İÇİME,
KÜÇÜCÜK BEDENİM NASILDA ESİR DÜŞMÜŞ O SAHTE DÜŞLERE …

MUTLULUK RÜYASINI GÖRMEYELİ EPEY OLMUŞ, UZANMIŞIM YATAK DENİLEN KEDERLERİN ÜZERİNE..

BEKLERİM UYKU UĞRAYACAK MI GÖZLERİME,
GECELERİN FİRARİSİ OLMUŞ GÖZLERİM, UYKU UĞRAR MI HİÇ BU BEDENE!..

ÇÖKER ODAMA KARANLIK, KAPLAR RUHUMU YALNIZLIK O BİR ANLIK SESSİZLİK FISILDAR BANA:

-HAYATI

-YAŞAMI

-YAŞAYAMADIĞIMI

EN ACI GERÇEĞİNİ VURUR YÜZÜME GECE,
GÖZLERİM KAMAŞIR GERÇEKLER YANSIYINCA GÖZBEBEKLERİME…
VEE KÜÇÜLÜR BİRDEN, AKITIR SİTEMİNİ YANAKLARINDAN AŞAĞI…

HANİ GÖZYAŞI DERLERYA O DAMLALARA: GÖZYAŞI DEİLDİR ASLINDA..
BİR HAYAT TELAŞIDIR DAMLA DAMLA BİRİKİP, SAYFA SAYFA SÜZÜLEN DUDAKTA WE KALPTEN GEÇEREK CÜMLELERLE DÖKÜLEN KAĞIDA…

GÖZYAŞI DEİLDİR O GÖZLERDEN AKAN: YAŞAMIN GERÇEĞİDİR SESSİZ SESSİZ BAĞIRAN..

AĞLAMIYORUM Kİ BENDE:
GÖZYAŞI DEİL YANAĞIMDAN AKIP ÇARESİZCE DUDAĞIMDA BİRİKEN..

O BENİM HAYAT MÜCADELEM
ÖMRÜMDEN İSTEMEDEN SÜZÜLEN !...

HACER TİLEV
( Sitem'in Gözyaşı başlıklı yazı hacer-tilev tarafından 11.09.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.