SEVGİLİM
Böylesine birgün daha gecti.Yine sensiz.Her geçen gün daha bi farklı, daha derinden ama.Beklemekten tabiki sıkkınım.Nasıl olmam ki.Seviyorum seni.Sıkıntım beklemekten değil.Sana kavuşamayacağımın korkusu.Artık şiir yazamıyorum.Yazdığım son şiir sanaydı.Hani şair diyorlardı ya bana.Bir şair daha defterini kapadı.Kalemim kırıldı.Anladım ki sen varsan bu şair yaşarmış.Anladım ki sen varsan şiirim yazılırmış.Sen varsan havalanırmış kuşlar gibi.Sen meleğim.Sen.Peki ya şimdi.Ne kaldı geriye.Bir meczup,bir yabancı, bir deli derler belkide.Oysa bıraktığım son eser.Kalbinin çarptığı yerde.Derinde belkide,ama sıcak.Öylesine tatlı,öylesine sakin.Şimdi aramalısın beni.Bir resmin karanlık köşesinde.Yada bir şiir'in en can alıcı yerinde.Yada romantik bir şarkının melodisinde.Beni aramalısın sevgilim.Çünkü ben, kalbinin çarptığı yerdeyim.Öylesine içten,öylesine derin.Biraz sancılı ama çok tatlı.Bak yine şair oldum birdenbire.Yoksa beni'mi hissettin.Hani bir ben daha vardı ya içinde.Unutamadım sevgilim,nasıl unutabilirim ki.Bir çiçek unutur mu hiç yeşermeyi.Güneş unutur mu bugün gelmemeyi.Deniz susuz olur mu. Toprak hiç yağmursuz durur mu.Sevgilim.Seni çok özledim.Sanki sonsuzluğa gittin.Ve bir daha dönmeyeceksin.Sanki uçurumun köşesindeyim.Ve düşmek üzereyim.Herşey anlamsız,herşey cansız artık.Bir filmin siyah beyaz çekimindeyim.Bir hayalin içindeyim.Anla işte sevgilim.Nefesinin bittiği yerdeyim.Bu yazılar sana ne önceden hazırlandı.Nede üzerinde tek çizik oynandı.İşte ben sevgilim.Ahmet düşünmeden yine şiir yazdı.Şimdi karar senin.Ben sadece içimi döküverdim.Tek bildiğim,üzerine tek yemin ettiğim.Sonsuza dek seni seveceğim.Eğer akıyorsa gözyaşlarım,yüreğim yanıyorsa.Bu beni bırakıp gitmenden.Bu gidipde halen dönmemenden.Yanıyorum sevgilim.Sanki bir volkan'ım.Ve patlamak üzereyim.Sen, evet sen bebeğim.Ölsem bile vazgeçemediğim.Varlığında ağlamayı bilmediğim.Yokluğunda ise gülmeyi unuttuğum sevgilim.Peki ya şimdi.Şimdi'mi dedin, söyleyeyim.Sen hala ilk gün'kü gibi taze.Dün gibi yakın.Yarın gibi gerçek.Sen sevgilim.Bir sen daha var ki.O kalbimde,hiç gitmeyecek.Bazen hayal ederim.Acaba şimdi nerdesin.Acaba ne düşünmektesin.Seni bilmem ama;Ben bir hayalin yine eşiğindeyim.Bir filmin başrolündeyim.Bir resmin tuval'indeyim.Anla işte sevgilim.
( Sevgilim. başlıklı yazı pemberüya tarafından 7.06.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.