Bundan yaklaşık altı sene evvelinde geceleri yayın yapan astroloji programı vardı. Sunucusu felsefe mezunu olduğundan olacaktır ki, arada düşündürücü sorular yöneltirdi izleyicisine. O zamanlar ben daha küçüğüm tabi, bilgisayar kullanmaya bile yeni başlamışım, ağır usul yazıyorum. Nerden bilicem popülarite nedir.
 
 
Soru şuydu:
 
Kitabı çok satan bir yazar mı popülerdir, yoksa yazar popüler olduğu için mi kitabı çok satar?
 
 
İki ucu dikenli değnek gibi adeta, yumurta mı tavuktan çıkar tavuk mu yumurtadan. :)
 
 
Ben bu soruya şöyle yanıt verdim kendimce zaman sonra... Reklamı en iyi yapılan kitap satar ve o derece yazarı popüler olur. Elbette sonrasında okuyucu hep daha iyiyi bekler, belki zaman sonra aradığını bulamaz ve başka başka şeylere yönelme ihtiyacı duyabilir. Zaten popüler olmak da olmamak gibi bir şey. Bugün varsın yarın yoksun dedikleri cinsten.
 
 
Giriş bölümünü geçip gelişme bölümüne adım atarak bana bağlayacağım konuyu şimdi. :))
 
 
Sitenin üstüne ölü toprağı mı attılar nedir, niye bu kadar durgunlaşmış buralar anlamadım. Tamam, ben yoktum bir süre, sınavlarım vardı, ders çalışmam gerekti, sonra arada gelirdim ama yazı yazmaya vaktim olmazdı bir iki okur, yorum bile yapamadan çıkardım. Şimdi geldim, gene tık yok :D
 
 
Sadece kendim için demiyorum, bazı sayfalara giriyorum adam 20 kez okunmuş ki bu kişi sayısını kendinden çıkarırsak eder sana 9 kişi, ama bir tane tebrik yok. En azından yazıyı tebrik etsek, ortaya konmuş bir duygu var neticede. Sanki bir tek kendimizi düşünüyormuşuz gibi geldi bana. Hep beni okusunlar, bana yorum yapılsın, ben , bana, ben, bana.... E geride kalanlara? Hani bana hani bana :)))
 
 
Biliyorum, uzun diye bu yazımı da okumayacaksınız, zaten iyi gene düştü popülaritem ona mı yanayım, yoksa şiir yazamıyorum ona mı :P Şiir bölümü çok okunuyor diye diyorum. Altın üye olacam, meteliksizim :D
 
 

Ben bilmem arkadaş, popülaritemi yükseltmem lazım. Aaa alışkın değilim ben bu kadar ilgisizliğe. Gidicem yoksa geldiğim yere he :(

 
 
Bari en azından bir gülücük atın da sayfadan mutlu ayrıldığınızı görüp, ben daha da sevinçleneyim. :)
 
 
Yazmayı özlemişim gerçekten... Bana bir konu bulanın, adına akrostiş yazıcam diye kampanya mı başlatsam ki :)) Konu bulamıyorum; yoksa attırıcam buraların tozunu :P Eskiden neydim ben be... Üç günde bir güne seçilirdim, abartmış olmayayım. :D
 
 
Of... Alıştırıyorsunuz ilgiye, ondan sonra çekiliyorsunuz bir köşeye. Kime diyor demeyin, size diyorum işte.. :)
 
 
Kısa keseyim de Aydın havası olsun hadi, benim de havam batsın e mi :))
 
*
 
*
 
*
 
Sevinçli
 
Megaloman da değilim ben tamam mı :(
( Popülaritemi Düşürdüğüm Yerden Toplamam Gerek başlıklı yazı Sevinç A. K. tarafından 13.06.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.