Dershaneleri  bir an önce kapatın, emin olun, eğitim sistemimiz bir anda düzene girecek, her şey güllük gülistanlık olacak. Çocuklarımız eğitim öğretimde dünya sıralamasında birinciliğe çıkacak, Milli Eğitim Bakanlığımız dünyanın en başarılı kurumu olacak, ayrıca eğitimdeki bu başarı ülkemize büyük prestij sağlayacak.

Dershaneleri derhal kapatın, göreceksiniz ülkemizin çocuklarının “Pisa”daki sıralaması 65 ülke arasında 43. Sırada olma utancından kurtulacak, hemen ilk sıralara yükselecektir.

Dershaneleri hemen kapatın, emin olun, Birleşmiş Milletler’in her yıl yayınladığı “insani gelişme raporu”nda 187 ülke arasında 90’ıncı sırada yer aldığımız son durumu bir iki yıl içinde telafi eder, ilk sıralara yerleşiriz.

Dershaneleri kapatın ki "Son 11 yılda yapılan yayınların sayısı, yüksek atıf alan yayınlardaki makale sayıları ve yapılan atıfların değerlendirildiği “Dünyanın En İyi 500 Üniversitesi” listesine Türk üniversiteleri giremedi." türünden haberleri görmekten bir an önce kurtulalım.

Dershaneleri kapatın, bu sayede 2012’de kaldırmaya karar verdiğiniz SBS’nin yerine 2013’ün ikinci yarısına gelmemize rağmen hala hangi sistemi koyacağınıza karar verememiş ve bunu halkınıza duyuramamışsanız dershaneleri sistemin günah keçisi ilan eder, insanları bununla bir müddet daha oyalar,  daha fazla rezil olmazsınız.

Dershaneleri kapatın, 2012 Mart’ında ilk kez ifade ettiğiniz “kapatacağız” sözünün üzerinden bir buçuk yıl geçmesine rağmen 4.000 kadar dershaneye net bir çözüm sunamamanın, bir proje üretememiş olmanın çaresizliğini bertaraf edin. Kapatın ki bu kadar ticarethanenin kapatılmasının, yatırımların heba olmasının, vergi ve SGK-BAĞKUR primi kaybına uğramanın, ayrıca 90 bin insanın işsiz kalmasının rezaletini bir an önce yaşamanın zevkine varın.

Dershaneleri bir an önce kapatın ki eğitimde çuvalladığınızın ortaya çıkmaması için gündem saptırın, hedef şaşırtın,  bir şekilde sıyrılmanın yoluna bakın.

Dershaneleri kapatın, kapatın ki “kapatacağız” söylemleriniz sadece gazetecilerin sorularıyla gündeme gelmesin artık. Adam gibi sadece bu konuyla ilgili bir toplanı yapın, gündem belirleyin, ciddiye alın, çözüm üretin ve neticede sıkıştığınızda kullanacağınız bir argüman olmaktan çıkarın.

Dershaneleri kapatın, kapatın ki geçtiğimiz dönem “kapatacağız” söylemlerinizle ettiğim zararı ve gelecek dönem için yatırımlarımı yapmışken yine bu ifadeleriniz ve uygulamalarınızla başıma gelecek zararı telafi edecek tazminat davası açma hakkı kazanmamı sağlayın.

Ya bu işi adam gibi yapın, ya da artık konuşmayın, bırakın işimizi yapalım!

( Dershaneleri Kapatın! başlıklı yazı M. Kuvancı tarafından 6.07.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.