''ZAMAN BÜTÜN HAYALLERİMİZE AGZININ PAYINI VERDİ'' derdim hep herkes bakardı neyi var diye niye bu kadar nefret eder zamandan diye.Şimdi cevabını veriyorum.Zaman hayallerimize ağzını payının verdi ama daha fazla verdı Hayatımızdan çaldıklarıyla çok çömert..Zaman insanları çaldı bizden,merhameti,sevgiyi,aşk-ı çaldı. bizden yapmak istedigimiz hayalleri çaldı binbir hayaller istedik bu hayattan belki bir iş belki bir sevgi belki de sonsuz bir aşk.Zaman akıyor aktıkça biliyoruz ki avuçlarımızdan gençligimiz,arkadaşlarımızı ,dostlarımızı kaybedıyoruz.Ve biz galiba yaşlanıyoruz..
  Arkamızda neler bıraktık acaba?Ne acılar,ne hasretler sevdalar bıraktık..Durduramıyoruz zamanı herşey zamana yeniliyor.Bizi yutuyor bu hayat nedenini bile bilmiyoruz.
 Şimdi sana sesleniyorum Eyy Sevgili..Bu zaman inat benimle VARMISIN? YOKMUSUN?..Birbirimizi unutmamaya,yanyana olamasakta yanındaymısım gıbı hısetmeye,o gözlerin benim dısımda başkasına bakmamaya ve o benı saran ellerin bir başka insana dokunmamaya, her adımında benimle olmaya VARMISIN YOKMUSUN?
 
( ...zaman Bütün Hayallerimize Ağzının Payını Verdi... başlıklı yazı sus yüregim tarafından 10.07.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.