Selam ve dua ile sözlerime başlamak istiyorum. Selam ve duayı unutmayan insanların hayatta başarılı olduklarını düşünüyorum. Bu sözleri unutanların ise hayatta başarıyı yakalamayı bırakın, hayat onlara gülümsemiyor bile. Çevremde bunun gibi birçok insan tanıyorum. Onlarla, aslında tanışmakta istemiyorum ama tanışmışız bir kere ne yaparsın. Selam ve dua. Unutulmamalı ve unutturulmamalı. Deriz ya! Unutursan unutulursun. Hatırlarsan hatırlanırsın. Selam bize; yaradanımızı ve yaradının bizlerin özlerine işlediği sevgiyi çağırıştıran en önemli sözcüklerdir. Dua ise; selama verilen bir cevaptır. Yaradının selamını almak ve yaradana dua ile cevap vermektir. Onun için bu iki sözcüğü unutanlar unutuluyor. Hatırlayanlar ise yaradan ve yaradanın yarattığı bütün kullar tarafından hatırlanıyor.Hatırlanmak ne kadar güzel! Unutulmak ise ne kadar acı. Hayatta güzellikler yapmak selam ve dua tünelinin içinden geçiyor. Artık selam tüneline girmeli ve dua ışığının görünmesiyle yaşama ve sevdiklerime bir selam vermeli. Selamı ve duayı yaygınlaştırmalı. Selamı olmayan ve duası olmayan insanların nasıl zalim olduklarını günümüz dünyasında görmek mümkündür? Yakın coğrafyamıza baktığımızda  selamı ve duayı unutan zalimlerin neler yaptıklarını ve neler yapabileceklerini müşahede etmekteyiz. Selamın ve duanın unutulmadığı bir dünyaya merhaba arzusuyla sizleri selamlıyor ve dualarıma ortak ediyorum. Unutmamak ve unutulmamak dileğiyele. Selam ve dua ile kalın.
( Selam Ve Dua İle Yaşam başlıklı yazı Bayram tarafından 29.07.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.