Makale / Toplumsal Makaleler

Eklenme Tarihi : 12.08.2013
Okunma Sayısı : 4298
Yorum Sayısı : 0

Düşüncelerimiz hayata yön veren objektif olarak düşünmek. Bakışlarımız kin nefret dolu olmayan sevgi dolu pırıl pırıl insanları ayırmayan.Düşünce ve bakışlarımızla ufukları açmak, berrak düşüncelerle ,ufukları açmak yön olmak ön olmak yol olmak beraberce yürümek aynı yolda birlik beraberlik içinde yürümek insan için en büyük imkan ve olanaktır.Beraberce dertlere çare olmak sıkıntıların bertaraf edilmesi için destek olmak,güzellikleri paylaşmak İz bırakmak,her yerde her kalbe giden yol olmak,kalbe giden kapalı kapıları açmak kalben sevilmek çok güzeldir,herkese de nasip olmaz.Şöyle bir kaşık suda boğsam seni diyenlere dur diyebilmek hele bir diyebilmek,katran karası gözlerindeki bakışlarını sil diyebilmek kalpleri barıştırmak işte bu en güzeli en doğrusudur insana yakışanda budur,bu olmalıdır.Hep birbirimiz sevelim sevilelim. Bakış ve düşüncenin güzelliği Allah'a ulaştıran yolda engelleri kaldıran olan Ulaştıran olmak ne güzel ne güzel tüm duygu ve düşüncelerle yaşamla Hakla buluşturma,yol oluşturma, düşünce ile bakışla Allah katında yükselmeler vesile olmak, ne güzel ne güzel. Düşünce ve bakış iki kardeş yan yana can cana, olunca ne güzel. Ayrı olunca ,şeytan araya girince çirkef berbat. Düşünce ve güzel bakışı ayırmayalım yüreğimizden.

( Katran Karası Bakışları Silmek başlıklı yazı kul mehmet tarafından 12.08.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.