GÖNÜL SOFRASI



GÖNÜL SOFRASI

Önce sevgiyle başlayacaksa her şey;bizler,sizler,onlar ..velhasıl tüm dünya..Sarmalı her yanı,örmeli her şeyi sevgiyle..Yaşarken bazen istesek te ölümü,aslından ölürken seveceksek yaşamayı...Neden paylaşmıyalım gönül sofrasını ?

Doğduğunda sorulmaz yaşamak istenip istenmediği.. Gariptir zaten anadan doğma gönüller..Her uzva verilir az çok da; nedense hiç akıl olmaz gönüllerde..Onun için yasası kuralı yoktur ya sevginin..ve onun için acıdır sevdalar..

Şimdi gelin öylesine sevgilerle kuralım..Birikimlerle yazalım sevginin yasasını..Dostça dostluklarla dostluğu yaşatalım..Kurulalım gönül sofrasını.. 

Gelsin taptaze umutlar..Mezelerin tümü içten,taze ve tertemiz olsun.. Olsa da acısı..Dertler gözlerde ıslansın,aksın gitsin damla damla kadehlere.. Ve dostça paylaşılsın yudum yudum… Şerefe.. Çekinmeyelim hiç..Oturalım şöyle baş köşelerine sofranın..Misafir olalım ,misafir edelim.. Buyrun.. Oturun.. Hoş geldiniz.!!!.

Herkez bir rasathane,gözlemevi sorumlusu..Gözleyen,irdeleyen,anlatan,tartışan düşündüren..Anlatmalı..Daha iyi tanımalı,tanıtmalı...Kimimiz sesin masalında sevdalı..Koynunda sözcükler,tanımlar ,şiirler getiren.. Kimi umut olmalı düşüncelerde geliştirilen.. Kimi çocuk gibi göğüste büyütülen.. Zaman zaman bir sevda, bir sembol belki de bir simge.. Kimileri duygulara tercüman..

Kimi isterse taksın koluna yalnızlığı, isterse içine çeksin bahar dolu sevgileri..Düş kursun, hayal kursun..İsterse gerçeğe dönüştürsün elindeyken yaşamak. .Oturalım hele gönül sofrasına .. Neler var görelim .. Beğendiklerimizi alalım gönlümüzce.. Daha iyi tanıyalım.. Daha güçlü daha güvenli olalım soframızda..

Gönlün mezesi sevgi.. Sofrada binbir çeşidi sevginin..

Haydi şerefe.. Haydi kaldırın kadehleri.. Haydi paylaşmaya haydi dostluğa hadi sevgiye.. Haydi şerefe.. Yarasın ..
( Gönül Sofrası başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 29.09.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.