KADINLAR TARLAMIZ MI ?????




Nisâukum harsun lekum, fe’tû harsekum ennâ şi’tum ve kaddimû li enfusikum vettekûllâhe va’lemû ennekum mulâkûh(mulâkûhu), ve beşşiril mu’minîn(mu’minîne).

Yukarıda verilen ayet; 2. Sure olan Bakara suresinin 223. Ayetidir.Mealen “"Eşleriniz sizin nesil yetiştiren tarlanızdır. Tarlanıza dilediğiniz şekilde varın. Kendiniz için ilerisini düşünerek hazırlık yapın. Allah’ın haram kıldığı şeylerden korunun ve O’nun huzuruna varacağınızı iyi bilin. (Ey Resulüm)! Mü’minleri müjdele!" olarak açıklanmıştır.HARSUN : tarla ; HARS: Aslında ziraat gibi ekin ekmek demek olup ekin yeri, ekilecek tarla anlamına isim de olur ki burada bu mânâdadır. Kadınlar sizin ekinliğinizdir, siz onlara insan ve Müslüman tohumları ekip ürün olarak nesil, döl yetiştireceksiniz

Şahsım olarak Allah’ın kelamına asla bir sözüm olamaz.Bu konuda ulemaların izahlarına iştirakımız tamdır. Nüzul sebebi ve Peygamber Efendimize nazili sarih olarak ortada iken;okumadan,incelemeden,lafzını kavramadan bu paragraftaki bir cümleyi makaslayıp;sloganlaştırarak “ KADIN TARLAMIZDIR.İSTEDİĞİM GİBİ KULLANIRIM;TASARRUF EDERİM” diyen zihniyetedir bu yazım.Ataerkil,erkek hemoganyacılığı içindeki ucuz erkeklik peşinde,egoist; müsveddeleredir !!!!

Bir sahih hadiste Peygamberimiz,deve üstünde seyahat eden kadınlar için deveyi sevk ve idare eden kölesi Enceş’e :” Yavaş ol ! Sürüp götürdüğün cam şişelerdir..” uyarısında bulunmuştur. Onları ne kadar nazik ve narin olarak ifadelendirmişken; sen çıkacak ayeti kendi kafana göre mecraından çıkaracak ve “ kadın tarlamdır istediğim gibi kullanırım” diyeceksin.. Hadi oradan be !!!

Peki; senin dediğin gibi kadın tarlan olsun hadi.. Sen toprak ne ,tarla ne biliyormusun?
Ürün alacaksın,yaşamını idame ettireceksin..Her şeyin ona bağlı değil mi ? Baksana o zaman !! Nelere ihtiyacı yok ki tarlanın..Emek ver,masraf et,zamanını ver,meşgul ol,ilgilen!
Yok hazırcısın..Vemeden alacaksın öylemi ? Yok öyle yağma.. Avucunu yala sen; soğan erkeği sende ‘’’

Kadın madem ki tarlan.. Toprağın.. Adam gibi bakıp, emek versen ya !!! Nerde; bak bakımsızlıktan onlarca yabancı ayrık otları sarmış tarlanı..Yazık değil mi be !!! Yazıklar olsun !!! Senin alacağın üründen; hasadından ne çıkar ki marazdan gayri ?

Vahiy amacını,meal ve tefsirini okuma,öğrenme,;tut başını al kadın tarlam diye, çık yola böbürlen !!! Yok öyle yağma !!! Onun için mi kredi de ipotegin ? Onun için mi yarıya, icara vermelerin !!! Onun için mi imeceliğin.. De git be utanmaz,rezil..!!!

İndiriliş mucibi malumken, kadını tarlam da tarlam diye tutturmuş !!! Bu vatan toprağının bir karışı kutsalken ve uğruna canlar verilirken sen nerede idin ??? Dangalak !! O kadın anan,bacın,eşin değil mi; kırıp dökerken ha ???? Hani kutsallık !!!’!

Adam başını okumuş gerisi hak getire .. Tutturmuş kadın benim tarlam diye !!! Dilediği gibi eker,biçermiş..Hadi oradan be !! Hak bilmiş kendine döver,söver,darp diz boyu..Dangalak !!! İnsan müsvettesi eşkiya !!! 

Kendine, dürtülerine hak görürsün..Tarla kiralamaktan,icara tutmaktan,tecavüzden geriye kalmazsın. Sürer,çapalar,bellersin,bakarsın.. Ama o ara kendi tarlan nadastadır..Umursamazsın!!! Nerede adamlığın senin ? İlgilensene tarlanla ‘’’

Ahlaksızlık,namussuzluk tek kişilik gösteriler değildir. Vesikalı,vesikasız o yollara düşenleri, düşürenler vardır.Bu sektör hala faal ve gittikçe piyasa genişliyorsa, alıcıların tiyniyetsizliği ve bolluğundandır. Siz olmasanız, onlar da olmazlardı!!! İşte tarlalarınızı ne hale getirdiniz be !! Yuh olsun yuh!!!

Devlet; gayri ahlakiliği verdiği ruhsat ve vesikası ile tescilli hale getirerek sözde kamu yararına iş yaptığını savunur ,görev bilir.Ayrıca sermaye sahiplerini vergi mükellefi ilan etmektedir.Verdiği vergi ile rekortmenler çıkmış ve aklı sıra bununla övünmüş ve takdim edilen belgeyle taltifini aklanma saymıştır.
Yüzde yüze yakını müslüman olan ülkenin kendi eliyle yaptırdığı ahlaksızlığın vebalinden ne bizler; ne de yetkililer kurtulamıyacaklardır. Vay " cennet ayaklarınızın altındadır" diye müjdelenen zavallı kadınlarımız vah,vah !

Çobanlık,bekçilik,kahyalıklarla namuslar ve ahlak korunamaz..Güdülemezler!
Mesele ta doğuştan ahlaki değerleri,namusu empoze etmek ve eğitmektir.. Bu kavramlar ve yaşam tarzları vicdanlarda perçinlenmelidir

Ben ekonomik,iktisadi kelimelerden TEFE den TÜFE den vs.anlamam. Ahkam da kesemem. Bildiğim tek şey vardır.. Ahlaken iflasta olan ülke artık ekonomik olarak otomatikman varlığını kaybetmektedir. Tedbir mi ? Ahlak kurallarını tesis etmektir.
( Kadınlar Tarlamız Mı ????? başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 30.09.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.