GÖLGELERİN SINIRINDA YAŞAM


Acılar yaşamın suyu.. Dolaşır bir bıçak gibi tenlerde.. Linç edilmiş yürekler avuçların da.. Bilezik gibi kollarında denizin dalgaları.. Ve denizin sabahları,; seğirir yüzünde.
Bak etrafına ; kayığına binmeye hazır nice sevdalar.. Dalgalarıyla süslenip girmek için gönlüne.. Uçup duruyor gölgemizin sınırlarında yaşam. Dokunsana yaşamın tadına !!!


Zehirli hançerler taşıdık hep bağrımızda. Ve aheste adımlarıyla yaşamın, sisler içinde nice baharlar ! Can atıyorlar; göz göze bir nisan yağmuru gibi bakışların da dünya'ya doğmak için yeniden !! Seninle bir yeni güne başlanabilse ,renk kokardı çiçekler biliyormusun ??


Nasıl sa geçiyor be, dert etme hayatı.. Dertler inan güncel birer uydurmaca.. Umutlar her keresinde dev boyu, eksilmiyor hiç kimsede !
Gönüller barut gibi sayende, dokunsan yanıp patlıyacak. Gözler hasret dolu buram buram, baksan ağlıyacak !


Sar.. uzaklardan şarkılarla.. Ben anlarım.. Sar ..içinden fısıltılarla .. Duyarım !!!!
Sar, korkma. Sevgi herkeze lazım. Gıdası hayatın.. Karşı çık gerekirse kurallara, falcılara , hocalara.. Sar.. Tüm ngüzelliğin ve içtenliğinle.. Nazar değmesin..Tüh!! Tühhh !! Maşallah !! Hayaller ötesi güzelliğin..
Köpükleri avuçlayıp kumlara sokmalısın.. Yaşayacaksan aldırma sonu gelecek diye.. Seveceksen cesurca !! Tükenmesin ömrün baharında veya yarısında !

( Gölgelerin Sınırında Yaşam !!!! başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 2.10.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.