Olup bitenlerden; yaşananlardan çıkar söylemler..Kişiye düşen onları organize edip,harmanlamak ve sentezleyip ;kelimelerle bezeyip sunmaktır.Özellikle hicivler !!! Absürt şeyler !! Aforizmalar !!! Kahkahalarla gülmeler olmasa da gülümsetmek.. Bir an olsun düşündürebilmek..Müthiş bir lezzettir..
Bu ABSÜRT ŞEYLER şahsıma aittir.Yanılsama,kabul,onay,iştirak beklentileriniz size özeldir. Subjektif kanaatlarım ne özdeyiş ne de mesel olarak algılanamaz..İktibas edilemez )

1**) Dolmuş şoförü durakta yolcu beklemekte... Bir şahıs biner ve uzatır 5 lirayı " Bir kişi" der.. Ya kardeşim gölgende yok ki peşinde;bir kişisin zaten.. Ne gerek var " bir kişi " demene.. Ağız alışkanlığı işte.
Hareket eder dolmuş az ilerde biner bir kişi.. O da uzatır 5 lirayı ama bir şey demez.. Bu defa şoför sorar " Kaç kişi ?" Allah Allah !! Ya gördün ya bir kişi adam işte.. Neden soruyorsun ki.. 

Hele birde arkadakinin omzumu sertçe dürterek " Bir kişi yolla" demesi yok mu ? İyi gel yanıma da tutup yaka paça yollayayım seni. . Ne geçimsiz ,cins adam oldum ya.. Delirtiyor her şey beni.. En arkada oturmak ve kulakları tıkamak en iyisi !!

2** ) “Anne ! ŞU babama bir şey söyle !!!" Belli ki sinirlenmiş hanımefendi.. Ama be kızım kaç tane baban var senin ki şu,bu diye işaret ediyorsun .?. Ya siz annesi; neden uyarmıyorsunuz? ?
En iyisini imam efendi yapıyor bence.. Hani vefat edene talkın verirken sadece annesinin adından bahsederek konuşuyor ya !!!!

3**) Şu masallar neden hep " bir varmış,bir yokmuş" la başlar ki..Sizleri bilmem ama ben çözemedim yıllarca.. Zaten hayat hikaye de….
Kardeşim varsa anlat,yoksa neden oyalıyorsun k

4**))Aseksüel..Bİseksüel..EŞcinsel..Travesti..Efemine..HOMOseksüel !!!... Ve daha nice sıfatlar.. Ulan ne kibarlaştık ya..Lügatımızın maşallahı var.. Ne uzatıp duruyorsunuz ki .. İki şey var.. TOP ve TOPÇULAR !!! İkisi de müthiş hareketli sektörler.. Cirolar patladı ’!!!Ama ahlak iflasta ...

5**) Şu teneşir ne kadar işe yarıyor ya..Yine temizlikçi tezgah nöbetçisi olmuş baksanıza.. Hani derler ya " kırkından sonra azanı teneşir paklar" diye.. İlgililer ..Dikkat..Dikkat !!! Teneşir 24 saat görev başında ..

6**) Geri kafa, boş kafa,koca kafa,et kafa, salak kafa,sarhoş kafa !!! Bunları duymuştum ta bu mübarek ayda birde ORUÇ KAFA çıktı piyasaya !!! Birine bir şey desem: " ya bırak beni..Oruç kafayım. Takılma. Bak sonra ..!!" Ulan tutma o zaman..Mübarek ayın hürmetine kalp kıracağına tutma ya oruç !!

7**) Adam " karnından konuşuyor !!".. Allah allah ben ağızdan dil döndükçe konuşulduğunu sanıyordum.. Vantrolog ne olacak !!!

8**)Kimi insanın fazlalıktan bazı organlarını taşımaları ne kadar dramatik !! Ya git ötenazi yaptır..Organ bağışı kampanyası var duymadın mı ? Sana yakışmıyor o kalp.. Bırak ta birinde adam gibi işe yarasın !!

9**) Talan da gözlerim her yanı.. Haberiniz olsun.. Bulayım insan gibi insanı.. Namerttir sırtına vurup kaçırmayan !!! Ve hamalı olmazsam ömrümce.. Dikkat aranıyor.!!!!.Görenlerin insaniyet namına haber vermeleri ilanen duyurulur !!!

10**) Gel ister şu, ister bu olsan da !!" demiş ya düşünür..Yok kardeşim,yok !! Nereye nasıl istersen öyle git!! Bana maskesiz,makyajsız,üryan sevgilerle gel geleceksen.. Delikanlıca !!

11**) Ben istasyon sahibiyim.yıllardır..Gelirler; deposunu,heybesini,gönlünü doldururlar bedavadan.ve giderler !!.Ta ki tekrar ikmale ihtiyaçları olana dek..
Geçenler de aç susuz kalınca hayat yolunda;o kadar el salladım yardım için;ama hepsi transit geçip gittiler ..


12**)Daha küçücük yaşta elli çeşit yemek yapmayı öğretiyor anneler kızlarına .. Öyle ya mide den geçiyor her şey !!! Geleceğini garantiye alıyor aklınca ve örfünce..Ata erkil toplum uydurması,erkek hemagonyası..Onun için belki artıyor gittikçe feminst sayısı.. Hiç olmazsa al götür ara sıra lokantaya veya geç be kardeşim mutfağa tak önlüğünü; göster hünerini.. Ne oldu çok mu zor??

13**) Biz neden bu kadar ayırımcı,ötekileştirmeciyiz ?? Mübarek ay,hayırlı gün, hayırlı gece ... Vb.!! Öteki günlerin günahı ne ki ? Yaşadığımız her gün .; aldığımız her nefes mübarek,hayırlı, kutsal ve güzeldir oysa .

14**) Şu günü ,bu günü.. Hünerliyiz gün yaratmada.. Birde şu kadınlarımıza has " ALTIN GÜNÜ " yok mu ? Üç gün önceden başlar hazırlığı.. Aslında değiştirmeli adını.." TELAŞ..ÇİLE GÜNÜ " konulmalı..

15**) İmam bayıldı..İşi ne tabakta.. Elinde çatal,kaşık,bıçak..Ne gaddarsın. Çağırsana ambulansı..

( Absürt Şeyler başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 5.10.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.