Ben sana dokunamadan , dokunmaya kıyamadan seni şimdi toprak kucaklıyor . Canımı en çokta bu yakıyor anne ! Bazen bana deli diyorlar anne sırf seni istiyorum diye . Oysaki insan hiç sevgilisini beklemekle deli olur mu ? Hele ki sevgilisi seninki gibi kanatsız bir melekse ...
 Sevgim tek taraflı değil dimi ? Göster  bana sevgini . Sadece gel . Gel sadece , vazgeçtim her şeyden , dokunmaktan bile vazgeçtim  sen sadece gel . Yeter bana yetmese de . Çağırayım bütün deli  diyenleri  sen sadece  burnumu  buram buram dolduran  hatta üstüme sinen  o gül kokunla gel anne ! 
Bazı şeyler zamansız olur derler  . Senin  gelişin  benim için  hiçbir zaman  zamansız  olmaz . Çünkü hep  seni  bekliyorum  vede hep bekleyeceğim  . Yanaklarım  ıslak olacak geldiğinde  ne zaman gelirsen gel ıslak . Çünkü her gün senin için ağlıyorum ben  ve hepte ağlayacağım . 
Ben bir yaprağım anne ! Sen de benim rüzgarım . Sen beni nereye götürürsen  , nereye  savurursan  oraya  savrulurum . Hiç itiraz etmem . Yeter  ki sen savur  . Gölgeler , hayaller , sahtelerin değil sadece ve sadece sen !
 Benim hiç doğmayan güneşimsin sen anne . Sensiz her yer karanlık  . Her yer de siyah var , kuytu köşeler diye bir şey yok  her yer kapkara .Ve sen geldiğinde her yer aydınlanacak  . Artık umuda gerek kalmayacak kalbimde  . Çünkü orada bir tek sen sığacaksın . Diğer her şey luzumsuz yer kalbimde .
( Aşk Gibi Özlem 3 başlıklı yazı şair peri tarafından 14.10.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.