İşte artık gönül sofrasındayız. Artık dertleşme,anlatma, paylaşma zamanı.Kadehlere tecrübeler,umutlar,sevgiler ,anılar dolacak ve bizler istediğimiz surece,istediğimiz şekil,zaman ve miktarda yudumluyacağız...

Karanlıkla bakışırken karanlıkta ne görebilirsin ki ? Hiçbir şey değil mi ? Hayır öyle değil işte. Çok şey var görebileceğimiz.. Yeter ki açık dursun gönül gözü..
O zaman göreceksin karanlıkla bakışırken karanlıkta her şeyi..

Umutların tümü girecek az sonra yatağıma ve yataklara.. Kucaklaşıp sarmaş dolaş..Sabahlanır belki ne olacak ki !! Birlikte çıkılır nihayetinde sabah sokağa..Öylesine gideriz işimize,gücümüze, okullara. Biliyormusunuz umutları çok seviyorum ben be !! Bir yenisi geliyor her gece, ardı arkası kesilmeden. 

Sağolsunlar ,diri diri geceliyorlar gönlümüzün koynunda. Düşler bize verilmiş en büyük armağan. İster gölgeleri tutarsın,istersen kovalarsın rüzgarları..İstersen denizleri diplerinden okşarsın ellerinle..Gökyüzü senindir. Avuç avuç dokunabilirsin yakından. İstersen tabi ki.. Herşey mümkün nasılsa.. İstersen ömür boyu düşeş gelen zarın olur.. Yeter ki umutlar ,hayaller olsun..Bir elinden hiç düşmez Alaaddin’in sihirli lambası..Oh ne ala değil mi ?

Kaşarlanmış yalnızlıklar. Gökyüzünü kurar kuşlar uçuşları ile..Ve kanatlarında birer öykü..Kuyunun dibinde unutulmuş dolunaylar.Hiç unutma hep aynı kişilerdir dost ve düşmanlar..Kendi kanatlarına tutsaktır kuşlar,tıpkı insanlar
gibi..

Anlatılmalı,paylaşılmalı artık öyküler..Düşler..Düşler kimseyi korkutmamalı.. İnanın kimseyi öldürmüyor ölüm ki.!!!!
]
( Karanlıkta Bakışmak Karanlıkla başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 18.10.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.