**Onu kaybedişinizde ; herşey anlamsız ve boş olacak ise, davranış,saygı ve sevginizde özenli olunuz !!!

**Sevginizde ; hak edenlere bonkör olunuz !!

** Duygularınızı yüreğinize hapis etmeyiniz.. Onlar bir mahkum gibi debelenip durdukça; huzurunuz kaçacaktır.. !!!

**Bir yaprak kururken; bin çiçekler açar ötelerde !!!

**Avuçlarımdan akıp giden hayat sadece benim !!!

**Güven oluşmamış ise sevgilerden bahsedemezsiniz !!!

**Mazlumların onur,şeref,namus ve haysiyetleri ile asla oynamayın ve peşkeş çekmeyin..Onlar ;o hasletleri ile dünyaya meydan okurlar !!!

**" Kediyi köşeye sıkıştırırsanız tırmalar !!"... Mazlumları ezmek yerine koruyunuz ki size sadık kalsınlar !!! 

**" Kâr da beyaz ama üstüne itler pisler '"... Bırakın pisleyip havlasınlar; siz yağmaya ve bembeyaz yaşamaya devam ediniz..Onlar kervanlarada ulurlar ama kervanlar yoluna devam eder !!!

**Pembe bulutlarda oturduğunuz tahtınız, büyüdükçe çatırdamaya ve yıkılmaya mahkumdur !!!! 

**Bırakın genç yaşta günlük tutmaları...Merhaba dediğinizde gerçek hayata ;inanın yırtıp atacaksınız hepsini !! (

**Güvenmediğiniz sevgiyi ne yaşayın ne yaşatın !!! 

**Menfi şeyler yaşayanların en büyük avantajları olgunlaşıyor olmalarıdır !!

**İnsanın tava gelmesi, toprağın tavına benzemez .Toprak tavında sürülür,ekilir..Ama dolduruşla tava gelenler,getirilenlerde sömürü ve kullanma başlar ..!!! 

**Anket ve mülakat aldatmacasına kapılıp umut edici olmayın !!! 

**Narin ve nazik hayatlar; çileli ve yıpranarak geçer !

**Krambolleri iyi değerlendirenler kurnaz ve fırsatçıdırlar!!

**Islak ışıklar kırık olur,serseri yıldızlar çene yorar !!!(

**Saklı duygular yaşamınızı alt üst eder. Samimi iseniz, cesur olun ve haykırın her ne ise ; rahatlarsınız !!!
!
** Önce kendinize otoriter olunuz ki ; hayatınızı disipline edebilesiniz !!! 

**Eğri ise eğri; doğru ise doğru !!! Ne ise söyle!!!

**Sahip olduklarınıza hoyrat davranmak en büyük savurganlık ve aptallıktır !! 

**Eşi ölünce yalnız kaldı yaşlı adam.Çocukları sen bak,ben bakarım diye paslaşıp kavga ederken ;bakımsızlıktan göçtü gitti eşinin yanına !!
!
**Sırtını dayadığın her ne veya neresi ise oda birgün yıkılacaktır. En iyisi kendine dayanmandır !!

**Ne iyisiniz, ne kötü !!! İnanın her ikisinde de sizi geçenler mutlaka vardır. Hani derler ya " el elden üstündür diye !!!

**Anlatacak çok şey varsa; sadece susmalısınız bazen !!!

**Hayatı tabii seyrinde yaşamak belki de en güzel tercihtir !! (

**Hayat ile ne beş taş ,ne kutu kutu pense oynanır ne de ip atlanır. Hayat körebe değildir !!! 

**Yakınlarınız hak tecelli edip ebediyete göç ettiklerinde ; keşkeleriniz çoksa iflah olmazsınız !!! 

**Taraftar ve gönüldaş olabilirsiniz !! Ama fanatik olmayınız !

**"Bekara eş boşamak kolaydır.!.".. Evlendiğinde ise boşamamak için neleri ,kimleri harcamaz ki !!!

**Sevginin tabii olanı makbuldur !!! Suni davranışlar sadece aldatmaya matuftur !! 

**Alıntı,çalıntı cümlelere kendi bir kaç kelimesini serpiştirerenler sadece anlam kargaşası yaratırlar !!!


**Posta memuru gibi adres aramayınız !!! Allah şuur ve vicdanlarımızdadır.
 
**Aldatılmak ve kullanılmak bazılarına tatlı gelir. Çünkü onlar kuş beyinli ve balık hafızalıdırlar !! 


( Aforizmalarım...---4 --- başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 26.10.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.