Şair ve şiir 

      ( bence nasıl olur )

  Şiir kalem defter duygu his birleşimidir. Bunlar bir biriyle konuşur aile masasında konuşur dertleşirler bir birine hikaye anlatırlar ve defter kanat çırpmaya başlar.Biran uçmak ister kendisinin özlediği aşkını ister yani ( şiiri ) kelimeler oynamak ister ya bir misket gibi ya horon gibi bu arada misafir ilham gelir sofraya.
 Der ki: benimde bir tuzum olsun onuda alırlar.His duygu ilhamı kıskanır ve başlarlar kelimelerin gönlünü almaya derin derin sohbete ama ilham misafirliği sevmez fazla kalmak istemez.Gittiği yerde az öz olmasını ister ve hemencik sofraya tuzu biberi eker kalkar gider kalanlar sevinir ama o özünü bırakmıştır  sonra kendi aralarında toparlanır.Kanat çırpan deftere giderler orada kalmak istediklerini söyleyip bembeyaz döşeğe yatırlar aşçı başı gelir( kalem ) başlar karıştırmaya ha pişti ha pişecek bir türlü tadını tutturamaz ama bıkmadan karıştırır ta tutana kadar ve tutumu insan onu ab-ı şerbet gibi içer. İşte şiir yazmak böyle bir şey. 


HARUNİ

( Şair Ve Şiir başlıklı yazı Harun Yıldırım tarafından 28.10.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.