Partisinin ismi AKP kendisine Muhafazakar demokrat diyor! Şimdi her şeye karıştığı yetmezmiş gibi birde "kızlarla erkeklerin aynı odada kalmasına" karşı olduğunu açıkladı. Beyfendinin  "Anti-demokrat muhafazkar" ah pardon; "Muhafazakar-Demokrat diyecektim" görüşüne aykırıymış. Bu ne rezalet. 

Geçenlerde kendisini Putin ile yarıştırırken gördüm. Putin kimdir bilirmisiniz dostlar? Putin kendi halkına cinsel tercihleri yüzünden,  şişelerle tecavüz edilip olayın sonundada o şahsın boğazını kesen  bunu videoya aldıktan sonra internete koyan  ve bunu halka yayan bir oluşumun finansal ve siyasi desteğini sağlayan bir ahmaktır.
Yani bana dostunu söyle sana kim olduğunu söyleyeyim mantığı işte. 
Bu mudur muhafazakar demokrat olmak? Velevki muhafazakar demokratsın şunu herkes bilmeli ki hem muhafazakar hem demokrat olamazsın. Böyle bir kavram mantık sınırlarını aşmaktadır. Olamazsınız çünkü muhafazakarsanız Laik değilsinizdir laik değilseniz faşist sinizdir insanlara pranga vurmak için oraya çıkmışsınızdır. Şuanda yapılan farklı değil. 
Kapı kapı gezip kızlarla erkekleri ayıracaklarmış. "Analar feryat ediyor" diyor! Kimsenin feryat ettiği yok. Bunların hepsi okuyan insanlar. Sen bunlarla uğraşacağına ülkendeki tecavüz vakalarının neden bukadar fazla olduğunu bir öğren onu çöz. Çocuk gelinler olmaması için köyleri kasabaları bas. 

Tek birşey söyleyeceğim. Gücü yalnızca silahsız masum bilginin peşinde olan savunmasız insanlara yeten bir iktidarın değil iktidar belediye çöpçüsü olması dahi kabul edilemez! O koltuk senin ne haddine! 
Saygılarımla...  
( Muhafakar Demokrat Mı Anti-demokrat Muhafazakar Mı başlıklı yazı Hayalî tarafından 5.11.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.