.

Selâmün aleyküm cümleten..!

Durduk yere şiir yazamam yazmak için ya kızmam lazım ya da duygusal yönüm ile taşmam lazım, ya da her ne ise artık. Tabiri caizse yazılarımda o anki haliyeti ruhiyemi adeta gözlemlersiniz yapı itibarıyla neysem oyumdur. Bilen bilir,  bilemeyene  izah edecek değilim... Şayet muhatabım var ise hâlimin dozu karşımdakinin hâliyet-i ruhiyesine denktir; ne eksik ne fazla...

Böylesi adeta sistem oluşmuştur bizde; zâten bu yüzdendir, mesleğimiz gereği bâzı yerlere geçici konuşlanırız
mizaniyenin bir tarafı basıp dengeyi bozmasın amacı ile ?

Lâkin ilk defa silinen şiirimle gelişip olagelen sanal olayların adını artık ne koyarsanız koyun o neydi biliyor musunuz, ancak şöyle târif edebilirim..!

''Öfke gelir göz kararır, öfke gider yüz kızarır''

Bu harika atasözü bu aralar muhatabı olarak kabul buyurdular bendenizi..

O neymiş yahu! Daha sonra okudum da;  ülen bırakın üç gün men'i,  sopayı bile haketmişim, billâhi de haberim yok, her ne kadar da diyelim haklıyım ya da haksızım ve hatta yine diyelim ki milyon lira alacağım var yine de böyle bir tavır sergileyen  böylesi bir ahlaktan yoksun şiir yazdığımdan dolayı kendimden utanmıyor değilim, çöpe atmayI düşünüyorum lâkin arada sırada bakıp bunu mu yazmışım! diye ibret almak amacına hizmet etmesi açısından; kırmızı kaşeyle zımbaladım, zarfı şifreyle kilitledim, bilgisayarın tavan arasında duruyor.

Her ne kadar yazının edepten yoksun hâlleri, kullanılan kelimeler ardlarına saklansa dahi..

İşin garibi ne biliyor musunuz başka bir sitede bu konumda adminlik bile yapıyorum :)
''Hay ben bu internetin''...........Erol URAZ

Şöyle birşey daha var; mesela yazı silinmeseydi, olaylar böyle gelişmeseydi, acaba nasıl bir gelişme olurdu, yine de böyle bir kanıya varıp şiiri kendim pasifleyip  bu yazıyı yazarmıydım, işte cân alıcı soru bu yani birşey sorgulanacaksa böyle sorgulanmalı değil mi?  el cevap; ''bilmiyorum'' 

Velhâsılı iyi ki yönetim var yoksa olaylar çığırından çıkar.
Bunu kendimden biliyorum derler ya işte öyle.. 
Arkadaş o şiirin muhatabından  o şiirin üslubunu öyle ağır yazıp ta kendisine hitap ettirdiğim için özür diliyorum vesselam...

Her kim nasıl algılayıp düşünür ise düşünsün bu böyle...

Ne kadar bile olaylar pozitif yüklenip sanki bir zincirbent gibi biri birini izleyip bir çuvala tıkıştıysa dâhi olacak iş değil...

saygılarımla cümleten...
( Cümleten Özür başlıklı yazı yoksul tarafından 25.11.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.