Ben sahili çok sevdim
Çünkü ilk aşkımız sahilde kitap okumak ile başladı.
Gün ışınların denizin ortasına vuruncaya kadar
 Bir gözüm ile güneşin doğuşunu izlerken
 Diğer gözüm ile kitap okumaya başladım…


       Öyle zevkli bir halde okumaya başladım ki size anlatamam , 
insana bir hayat veriyor sanki yenide doğmuş gibi, nice insanları eğitti…
Kitaplar benim can dostum oldu, geceleri yarim, gündüzleri rehberim oldu..
 Yollarımı karanlıktan aydınlığa çıkardı ..

 Bana iki yol çizdi ,benimle hayatına devam etmek istersen, devamlı kazanırsın , 
yok eğer bende ayrı kalırsan sen bilirsin..
Sokaklar, kaldırımlar, ve yalnızlıklar seninle arkadaş olur ...
Çamurlara saplanırsın diye öğüt veriyordu….


       Bak benimle devam edenlerin sonunu görüyorsun …! 
Kimi okuyarak öğretmen oldu...
kimi okuyarak Savcı-Hakim- Avukat, Kimileri de diplomat Doktor ve hemşire oldu…
Ama Eğitimci olanı çok sevdim ..
Hele her kesi en iyi şekilde. Eğitenleri
Ben Gözlerimin nuru ile o sayfayı kaç kez okudum biliyor musunuz  ' 
     
      Gecem gündüzüm gündüzüm gecem oldu öğretmenliği çok sevdim..
        Biliyor musun CANAN ! 
Her meslek sahibi olanlar öğretmenlerin eğitiminden geçer…
Onun için ben bu mesleği tercih eden saygı ve sevgiyi bilen kıymetli öğretmenlerimi çok sevdim..
 Kimine Ana , kimilerine Baba , Bazılarına abla , kardeş oldular…
Bizleri eğitmek için
Gece ve gündüzlerini bize ayıran tüm Öğretmenlerimize teşekkürlerimi sunarım



( Can Öğretmenim başlıklı yazı istanbul79 tarafından 29.11.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.