**** Pişmanlık duygusu ne büyük ızdıraptır !!! 

**** Kişiye iyilik yaptığınızda , hikmeti kendinize mal edip böbürlenmek yerine ; sizi bu olaya vesile kılan kaderinize şükredip mütevazi olunuz !!! 

**** Son demlerinizde , en yakınlarınıza dahi muhtaç duruma düşmüşseniz siz sefil ve zavallı olmayı çoktan hak etmişsinizdir !!

**** Sağlığınızı hoyratça harcamışsanız; onlarca sağlık kuruluşlarında yenisini satın alamazsınız !!! O levhalar sizin için artık tamirci dükkanlarından farksızdır !!!

**** Sel sonrası kumun,fırtına sonrası kırık dökük şeylerin geriye kaldığını unutmayınız !!! 

**** O giderse; her şey biter sanırız. Ama bir bakmışsınız ağır,aksak;kör topal hala yaşıyoruzdur !!!

**** Beddua ederken; kötülük yapmaya azmetmişken oturun defalarca hırs freninize basın 

**** İyi insan olursanız ; sahip olduklarınızdan insanlarda hoşnut olacaktır !! 

**** Hep dileyin,isteyin !!! Bıkmadan,pes etmeden !!! Ve ne verilirse kabul edin !!! Çünkü o size uygun görülendir !!! 

**** Dilediğiniz her şey beklentileriniz doğrultusunda oluşmaz. O ne ise ; öyle birden canı istediği gibi gelir. Varsın gelsin.. Mühim olan o haliyle kabullenmek veya mücadele iradesini,enerjisini üst seviyede kullanmaktır !!!

**** Doğumundan ölümüne kadar her haliyle mutluluk hayallerde bile yoktur. Ancak; mutlu anlar,günler vardır !!! Dertler,sıkıntılar abartılmadan o anların miktarı artırılabilir !!

**** Dünya’da hiç bir mekan sahip olduğunuz ruhunuz kadar; kıymetli, asude ve barınaklı değildir !!! O nedenle; ruhsallığınızın pozitifliği her şeyden daha çok korunmaya ve bakıma muhtaçtır !
**** İlişkiler para ile halvet olmuş ise ; menfaatler tükendiğinde hitam bulacaktır !!

**** Her şeye rağmen aşık olmaktan korkmayınız.. Yaşayacağınız serüvenin her anı size ders verecek ve çok şey öğretecektir !!!

**** Aynı anda mutluluk ve hüzün yaşanıyor ise ; psikolojik travma kapıdadır !!!

**** Aşık olmak ve yaşamak efsane bir kahramanlıktır !!! 

**** Gerçekten dost sahibi iseniz ; açın yüreğinizi,paylaşın,dertleşin !!! Dostluk en büyük tedavi yöntemidir .

**** Ben mutlu olayım kim ne olursa olsun zihniyeti; bir gün sahip olduklarınızı zayi etmenize sebep olabilir !!! (

**** Geçmişin kötü hatıraları; ruhunuza,beyninize,adımlarınıza takılan prangalar gibidir !!!Onlardan kurtulamazsanız yaşam yürüyüşünüze köstek olacaklardır !!!

**** İnsan; geçmişindeki kötü anılarına takılıp kalarak " Keşke" lerini arttırtıkça huzur bulamaz !!

**** İnsanların her bakımdan birbirlerinden farklılıkları; yaradanın takdiri ve verdiği rollerdedir !!!!

**** Hayatınızda ters ve kötü giden bir olay varsa; bırakın kendi haline ve başka noktalara yoğunlaşın..O ne ise düşünmediğiniz ve takmadığınız için uzaklaşıp gidecektir !!! 

**** Derdiniz olduğunda duygularınıza değil aklınıza kulak veriniz !!! 

**** Canınız sıkıldıkça, bunaldıkça karamsarlığa teslim olacağınıza; çıkın seyreyleyin tabiatı, kovun vızıldayanları !!! Hepsi kaçacaktır !

**** Ne yapıp edip; gönüllere girmenin yolunu bulan insan; orada mutlaka muhteşem hazinelere rastlayacak ve yaşayacaktır !!

**** İnsanlığa armağan olan bu evrende; her insan kendince zirvede ve tektir. O itibarla; kimseyi hafife almanın alemi yoktur !!!

**** Her şeyde; her yerde aşka rastlamak mümkündür. Ama aşkı yaşamak her babayiğitin harcı değildir.Aptal,derbeder,deli divane olma riskini unutmamak gerekir !!!

**** Aşk bazılarımız için hayatın ta kendisi,vazgeçilmezi iken ; bazılarımız için hayat sahnesinin bir perdelik kısmıdır.!!! 

**** Safiyane ve samimi alakalar; karşıdakini triplere soksada vazgeçmeyiniz !!!

**** Tamir sonucu elde ettiğiniz her ne ise ;sizi sadece bir süre daha götürecektir !!’! 

**** Söyleminiz samimi ve doğal haliyle yüreğinizden dudaklarınıza dökülmüş ise; inanın çoğu yürekleri sarıp kuşatacaktır !!! 

**** Sevgi ve dostluğu; yalvar yakarla,rica ve minnetle,para pul ile edinemezsiniz !!! Ama dilediğinize tomar tomar verebilirsiniz !!! 

***Aynı şeye bakıpta; farklı şeyler görmemizin sebebindeki hikmetleri düşününüz !!
( Yaşam Heybemde Birikenler --- 5 --- başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 30.11.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.