Ve şimdi yürüyorum arkama bakmadan                                                                                                                            Sessiz karanlık bir gündüzün akşamında                                                                                                                          Masmavi dalgalar içinde savrulan bir gemi gibi                                                                                                                  Hayat nereye götürürse artık....                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             Yalnızlık olmuş tek yoldaşım                                                                                                                                             Satırlara sığdıramadığım yalnızlığım                                                                                                                                   Gözlerimde hayatın yorgunluğu                                                                                                                                         Sanki satırlarıma işlenmiş...                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      Bazen kaybolmak geliyor içimden                                                                                                                                    Akşam olunca batan güneş gibi                                                                                                                                        Sadece düşünmek geliyor içimden                                                                                                                                    Şu koskoca hayatı....                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               Yalnızlığımla yürümek istiyorum                                                                                                                                        Sessiz ve sakin diyarlara                                                                                                                                                  Sadece ve sadece düşünmek istiyorum                                                                                                                            Yalnızlığın karanlığında....


HÜSEYİN SOY.                                                               

( Yalnızlığın Karanlığında başlıklı yazı efe09 tarafından 5.12.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.