Şuan hangi safta olduğunuzun farkında mısınız ? Kime karşı hangi nedenle bu saftasınız ? Sizden beklenenleri mi yapıyorsunuz ? Yoksa insanları hayal kırıklığına mı uğratıyorsunuz ? 

    Lider olmak kolay değildir. Çok önemli vasıflar ister. Samimi olmayı, kararlı olmayı, doğru olmayı, bilgili olmayı ister. Yani ister de ister... Benim dikkat çekmek istediğim; bir liderde bulunması gereken "yatıştırıcı" özelliğidir. Söz konusu ülke çıkarları ise bu vasıf çıkması gereken yerde en öne çıkmak zorundadır. Bir öndere bu yakışır. Sen ortalığı yatıştırmak yerine, insanları doğru yola sokmak yerine "beddua" etmeye kalkarsan hocalığına yakışmaz. Fahri Alem Efendimiz Hz. Muhammed Mustafa (sav) bile kendisini taşlayanlara beddua etmemiştir. Ki sen dini bir öndersin. Efendimizin yolundasın. Olmadı yaptığın hocam.

   Gelelim cemaatin genel durumuna. Dershaneler dönüştürülecek denildiğinde kendinizi haklı olarak savundunuz. Buna tamam. Ama haddinizi aştınız. Yeri geldi hakaret ettiniz. Yeri geldi firuvun dediniz devlete. Herhangi bir karşılık gördünüz mü ? Hakaretinize hakaretle yaklaşıldı mı hükümetten tarafından. Hayır ! Çünkü başbakan öyle bir lider ki; din sevdalısı, vatan sevdalısı, millet sevdalısı... Size  gerçek manada bu adamdan başka değer veren oldu mu da nankörlük ediyorsunuz. Tayyip Erdoğan'dan önce hizmetinizi rahat yapabiliyor muydunuz ? Yapamıyordunuz tabi. Türkçe Olimpiyatları bile Ak Parti ile başladı. Yurt dışındaki okullarınızı kapatmaya kalktıklarında apar topar hazırlanıp yurt dışına sizi savunmaya giden o "ADAM" dı. Dershanelerini dönüştürmeye karar verdiklerinde, ülkemiz üzerinde şeytani, sinsi planları bitmeyen avrupalılara inandınız. Onlarn oyunlarına geldiniz. Oynadılar sizinle... Kendi çıkarlarınızı ülke çıkarlarının önüne koydunuz...

    Şimdi de hükumete karşı CHP, İSRAİL, ABD ile bir oldunuz. Allah aşkına aklınız fikriniz yerinde mi sizin ? Safınızdakilerin niyeti belli değil mi ? Neyin peşindeler bilmiyor musunuz ? 
    Bir çok avrupa devletinin kriz içinde olduğu bir dönemde ülkemiz, Ak Parti iktidarıyla yükselişe geçmiş, her geçen gün daha da büyüyen daha da güçlenen "Yeni Türkiye"  halini aldı. Bu yükselişi engellemek isteyenlerle aynı saftasınız abiler...

    Ak Parti geldi, ülkemiz uçurumun kıyısından döndü. Halkı köle gibi görenler gitti, yerine "milletin hizmetkarıyım" diyenler geldi elhamdülillah. Dinle, namazla, niyazla alakası olmayan kan emiciler gitti, yerlerine vatan-millet sevdalısı dava adamları geldi. Elhamdülillah.. Çıkarlarınıza dokundular diye hemen cephe aldınız yazık size yazık !

    Devleti yıkmaya çalışıyorsunuz. Boşuna uğraşmayın;  bu hükumet "zamanla gelmedi zamanla gitmez" !!! 

 
                                                                                                                                           Bilal DÖNMEZ




( Saflarımıza Dikkat Edelim başlıklı yazı Bilal DÖNMEZ tarafından 22.12.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.