Afşinim isimli şir kitabımı çıkarmıştır

Kitabım 230 yaprak olmakta ve içerisinde 230 adet şiirim bulunmaktadır.
Ön kapak ise üzerinde Afşin Esab-ı Kehf küllüyesinin resmi bulunmaktadı.


Mustafa HAMİŞ
Şair


K.Maraş'ın Afşin ilçesinde 1958 yılında dünyaya geldim.İlk, orta ve lise eğitimimi Afşin de tamamladım.1979 yılında Afşin Belediyesi'nde çalışmaya başladım.1983 yılında Türkiye Elektrik Kurumu'nda memur olarak görev aldım.Daha sonra iş yerimin üçe ayrılması nedeniyle TEDAŞ'a devroldum.2011 yılı haziran ayında tedaş tan emekli oldum.Bundan sonraki hayatımı şiir yazma ve resim yapmaya adadım. ' AFŞİN'İM ' adlı şiir kıtabımı çıkardım.Şuan ikinci kitabımı çıkarmak üzere çalışmalarım devam ediyor.Fırsat bulgum ilk zamanda resim sergimi açmak istiyorum. Şiir yazmak ve resim yapmak benim çocukluk hayalimdir.İlham aldığım Afşinli şairler; Mahsuni Şerif ,Hayati Vasfi Taşyürek. Derdiçok ve Kul Hamit bunların sadece bir kısmıdır.


( Afşin İm İsimli Şiir Kitabım Çıkmıştır başlıklı yazı MustafaHAMİŞ tarafından 10.01.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.