" Son dönemde sitemizde ki aktivite ve okunma oranlarında ciddi  bir  artış gözlemlenmektedir.Sitemizde ki yazı okunma oranı  dün bir  rekor kırmış  ve 52550  sayfa okunmuştur.Bu güzelliğin sayfalara destek babında yorumlarla daha da çoğalmasını temenni  ederiz.

Site Yönetimi "




Yukarıdaki mesaj tüm üyelere olduğu gibi bana da geldi ve hakikaten çok sevindim, zerre eyyam yoktur bu ifademde. Kendi adıma ciddi sosyal paylaşım deneyimi yaşadım bu sitede, bir zamanlar çok sever idim ve halen sevmeye çalışıyorum. Yapım itibariyle içim dışımda bir kişiliğe sahibim, bu pek de matah bir yön değil toplumumuzda. Seçki Kurulu Ödüllendirme kriterlerine ve kimi editörlere dair yazdığım şiir ve metinler sebebiyle üç ya da dört kez siteden uzaklaştırıldım, nihayetinde kaydım silindi. Nasıl olduğunu anlayamadığım bir şekilde kimi mesaj ve yazılarım değiştirildi, kullanmadığım ifadeler de bana mal edildi. Kuvvetle muhtemel, kendine tanınan yetkileri suiistimal ederek kimi üyelerin canını yakan arkadaşların varlığı tespit edildi ki şu an bu şahısların hiç birisi sitede değil. Yönetim insani yaklaşımlarının ve güveninin bedelini ödedi bence. Elbet ben de ciddi hatalar yaptım, kahir ekseriyatta da bazı müeyyideleri hak ettim, kendimle barışığım, bunları saklamaya hiç gereksinim duymadım. Oysa kendiyle öylesine uzlaşılı bir yapı vardı ki Sen de Yaz sitesinde, seçki kriterlerini eleştirdiğim bir yazım bırakınız yasaklanmayı güne getirilmişti. Neyse geçmişi kurcalamak kimseye bir fayda sağlamaz. Gelen mesaj bana kısa bir nostalji yaşattı güzel günlerimize dair. Bu site çok daha fazlasını hak ediyor, 100 000 sayfa okunma rekorunu da biz üyeler sağlayacağız.

 

Sitenin tarafsız ve demokratik yapısına fevkalade saygı duyuyorum, sosyal ve siyasi yaşama bakış açısı her ne olur ise olsun adab ve üslubuyla yazıldığı sürece herhangi bir yazının yasaklandığına tanık olmadım.

 

Geçmişte tüm heyecanımla paylaştığım bir karalamamı olduğu gibi bugün yine tüm dostlarla paylaşmak istedim.

 

Burası bizim, elimizdeki sosyal nimetin kıymetini bildiğimiz sürece hep bizim olacak, adam sendeciliğin sonucu hiç tartışmasız değerini bilemediğimiz kıymetlerin kayıbıyla sonuç bulur ve bundan en büyük zararı biz üyeler görürüz.

 

Saygılarımla

 

Mehmet Çağatay Ünlütürk






" Sssssssüüüüppppeeeerrr Yyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa



Resepsiyonisti on dakikalığına kafaladım ve tesisisin ana pc’ne el koydum, zira saat tam 23:55 gibi elektrikler gitti, güç kaynağı ancak ana bilgisayarı çalıştırmaya ayarlıymış, söylemesi ayıp ama farkındalık adına yazmak istiyorum az buz değil baya bi lüx turistik tesisteyiz ve turizm merkezi Sidedeyiz çoluk çocuk, şu duruma roman yazılır inanın, kendi ülkelerinde görmedikleri lüksü burada onda bir fiyata satın alan Rus, Alman, İtalyan vb heriflerin lisanlarını da az buçuk bildiğimden söylenmelerine tanığım  alayına balıklama ve tabir-i caiz ise ana avrat dalacağım da abi haklı adamlar , ne diyek, ulen burada elektrik mi kesilir, hadi kesildi, kıçı kırık bir jenarötör mü konulur ? Neysem arkadaş yıktım valla ortalığı saat 00 olmuş bakacam da yuvamın güzelliklerine, ne olmuş ne bitmiş, kimler güne gelmiş vs vs.

 

İmla hatalarımın kusuruna kalmayın lütfen zira başımda zebellah güvenlikçiler dikiliyor, bakışları da çok sevimli değil. Yazmak istedim zira ben yaklaşık 3 aydır üyeyim, bizim şiir sayfası yani ana sayfa göstergesi tam 60 şiir alıyor, ben orayı hiç tam dolu görmemiştim bugüne kadar, belki de atladım bilemiyorum, ama altını üstünü bilemiyorum da ben girdiğimde tüm kolonlar 28.08 idi yani bu benim gördüğüm en yüksek katılım ve ne bileyim işte acaip sevindirik oldum, çok mutlulandım, yazem istedim üç beş satır, sonra yazarım uzun uzun, şimdilik kaçmam gerekiyor.

 

Haaarrriiikkkaaa yaaaaa, hepimize hayırlı olsun, günlük 600 nitelikli şiirleri de aynı sayfada görmeyi nasip etsin Rabbim,

 

Seviyorum ya bu siteyi, bayılıyorum,

 

Kalın sağlıcakla sevgili ailem, neyse ben pek aktif olamıyom üç beş gündür hadi iyisiniz, ne güzel yıldızlar heep size kaldı : )))

 

Saygılarımla

29 / 08 / 2012  Antalya

Mehmet Çağatay Ünlütürk "

( Sssssssüüüüppppeeeerrr Yyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa başlıklı yazı MCU :) tarafından 28.01.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.