İÇİMDEN GELDİĞİ GİBİ

Dün güzel insanların bir arada olduğu gündü,sevinçti mutluluktu!
En önemlisi de farkında olmaktı.
Dün her günden bir gündü sıradan gelir gibi ama sıra dışıydı her gün gibi.
Hüzündü...
Çünkü sayılı ömürlerin eksilen bir günüydü!
Dün aslında bugün yarında demekti.
İzlenimlerimin bende yarattığı mutluluk gelenlerin mutluluğuyla birleşince olağanüstü bir hal aldı.
Gönlümü açtığım yer,Eskişehir'de Oğlumun bekar eviydi.
Zaten kendi evimiz diye bir şey yok!
Her şey el değiştiriyor,eskiyor,bitiyor,yitiyor,her şey gibi herkes gibi.

Mutluluk denen şey ne aslında biliyor musunuz?

Dünden küçük bir kesit işte...

Kişilerin isimlerinin önemi yok,güzel insanlar diyelim.
Yakınımızda oturan can arkadaşımın ben daha istekte bulunmadan;eşiyle birlikte ihtiyacım olanları sevinçle getirmeleri,dahası annesi hastanede yatarken,yanında kalacakken,cici kızının "ben kalırım anne sen git" demesi hep bir sevgi silsilesi.
Başka bir arkadaşımda "çok hastaydım gelecek durumum yoktu ama senin için geldim,giderken de çok iyi geldi iyileştim inan ki demesi"
Yine güzel bir insanın günü dolu olmasına rağmen,hemde güzel kızıyla gülen gözleriyle kapıda görmem mutluluk değilde ne?
Diğer gelenlerin de,hepsi ayrı bir değer benim için.
Her birinin inceliğini,hassasiyetini,güzelliklerini fark etmemek,ayrı ayrı yazmak mümkün değil.

Hayata bakış felsefem...

Misafir olduğumuz bu yaşamda kendimize,ailemize,herkese misafire davrandığımız gibi davranmaya gayret edip;saygı,sevgi,hoşgörü,hoş seda,paylaşma,merhamet,barış,kardeşlik duyguları çerçevesinde güzel geçirmek,güzellikleri fark etmek,yaşam sona erdikten sonra da hoş bir seda bırakarak,hep güzel anılmak dileğim!

Dün herkes birbirine hizmet verdi.
Çok güzel bir dayanışma göstergesiydi.
Tüm gülen gözler bir aradaydı.
Sıkıntılardan,üzüntülerden,stresten,hastalıklardan çok uzaktı.

Sevginin gücü,her şeyi aşar gider...
Buluşturur güzel gören gülen gözleri...

Mutluluk denen şey,inceliklerde küçük şeylerde saklı.
Her şeye güzel bakarak,her şeyde bir güzellik fark edip,hakiki güzellikleri görebilenlere ne mutlu.

AYLA CERMEN TÜFEKÇİ
( İçimden Geldiği Gibi başlıklı yazı Ayışığı tarafından 6.03.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.