50.YAŞIN BİLANÇOSU

50.Yaşta olmanın  mutluluğu ve hüznüyle şaşkınlık içindeyim!

Duygu karmaşasının pik yaptığı kısır döngü içerisinde,heyecanla büyük bir istekle tırmanılan dağların,engebeli yolların yokuş aşağıya inişindeyim freni olmayan...

Daha dün çocukken,hiçbir derdimiz olmadan sokakta oyunlar oynarken,hayat oyununda bu 
yaşa,bu kadar çabuk ulaşabileceğimi hiç düşünemezdim!

En özel ve güzel diyebileceğim çocukluk çağını diğerlerinden ayırt ediyorum.
Çünkü insanlar en güzel,doğal ve masum hallerini bu yaşta yaşıyorlar.

Çocuklukta oynanan oyunlar sonraları bir tiyatro sahnesine dönüşüyor.
Her role sırasıyla ulaşıldığında sahneye çıkıyor oyuncular,rollerini yapmaya,oyunlarını sergilemeye...

Bazıları rolünü severek,dürüstçe,itinayla,hassasiyetle,empatiyle ve tüm doğallığı ile gösterime sunuyor.
Lakin yine de iyi bir oyun sergileyemiyor,değeri bilinmiyor,tüm seyirciler sessiz kalıyor!

Bazıları da rolüne çok çalışmış ancak sevmeyerek,sahtekarlıkla,yalan dolanla,başkalarını aldatarak,çoğu rolünde istediği başarıyı,herkesin yapamayacağı oyunculuğu yakalıyor,
Şakşakçılar yapılanların yanlış olduğunu bile bile,alkışlamaya devam edip,seyirci kalıyor. 

50.yaşta;çocukken düşlediğimiz hayallerin rollerin çoğuna ulaşabilmenin,kah hazzında,kah hüznünde,düşlerden hayallerden uzaklaşmış,artık ne istediğini bilen,gerçeklerle yaşayan yarım asırlık bir çınar oluyor insan.

Bu yaşta sahip olduklarımız;çocuk ve gençlik çağlarında sahip olmayı hayal ettiklerimizin, gizemine erişmenin refahı,ferahlığı ve yorgunluğu ile ödeşmekte.

Geçmişimizin geleceğimizden daha fazla olduğunu,saçımızdaki akları,yüzümüze her geçen gün eklenen çizgileri,sağlığımızda olan değişimleri,aynadaki solgun yüzün değerini,kıymetini bu yaşta anlıyor insan ne yazık ki...

Hayat maratonunun 50.yılında;kendimi keşfediyor olmanın geç kalınmışlığın sükuneti ve dudağımın kıyılarında boşuna kıvrılan yalancı tebessüm ile keyfe keder,telaşsız yürüyüşündeyim,hiç acelesi olmayan,aheste aheste...

50.yaşta benimle hep var olan,beni ben yapan;her şeye rağmen elimde,yüreğimde kalan,her şeye herkese sonsuz sevgim.

Her yaşın ayrı güzelliği ve özelliği içerisinde;hayat sevgiyle aşılası bir dağ,sevilesi bir çocuk,yaşanılası koskocaman bir dünya.

Herkese sağlıklı,huzurlu,mutlu yaşlar dileğimle...

AYLA CERMEN TÜFEKÇİ
( 50.yaşın Bilançosu başlıklı yazı Ayışığı tarafından 6.03.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.