Hafta içi her gün saat 10.00 da ATV de  bir program var  "Müge Anlı ile tatlı sert".

Polisiye izlenimi veren, dedektif araştırma ve soruşturmaları ile genelde cinayetleri çözerek katili bulan ekip çalışmaları bir yapım. 

Hayatın akışında çeşitli sebeplerle birbirlerini kaybetmiş birinci derece akraba kişileri de buluşturuyor.

Evlerinden kaçıp sevdiklerine giden gençleri de çoğunlukla mantık dahilinde tatlıya bağlıyor.

TV dizilerine ilgi duymuyorum, bir tek Huzur Sokağı seyrediyordum o da bu Cuma final yapacak.

Hafta içi her sabah saat 10.00 da elimde örgüm, TV karşısında oluyorum Müge hanımın programı için.

İnsanlarımızın üstün bir zeka! ile nasıl maharetli! bir düzenbaz olduklarını hayretler içinde gözlüyorum.

Son olarak ağırlıklı olarak işlenen olayda:

Uşak Banaz'a bağlı Susuz köyünde 31 Aralık-1 Ocak'ta  kaybolan! 83 yaşındaki Hacer hanım.

Hacer hanım köyünde tek başına yaşıyormuş. Bir oğlu var Muammer bey devlet bankasında görevli. Her hafta sonu eşiyle ve açık öğretim lise öğrencisi 18 yaşındaki oğluyla birlikte annelerini ziyaret ederlermiş. Yaşlı kadının emekli maaşını oğlu alırmış ve annesine ayda 20.-TL verirmiş, yaşamsal ihtiyaçlarını oğlu temin edermiş. Yüksek fatura geldi bahanesiyle telefonunu ve elektriğini kestirmiş oğlu.

Ev iki katlı ahşap bir köy evi. İzleyiciye ulaştırılan görüntülerde, üst katla bağlantıyı sağlayan ahşap merdivenler çok dik ve trabzan yok. Bir defasında düşmüş kadıncağız ve çok samimi olduğu birine "ittiriverdiler beni, aman sus, duyulmasın" diye oğlunu ve ailesini korumak istemiş.

Yaşlı kadının kardeşleri ve yeğenleri stüdyoda oluyorlar. Yılbaşında gece saat 24.00 de evden çıkan traktörde görülen gelinine "neden, niçin" sorularını yöneltiyorlar ve traktördeki üzeri örtülmüş yükü! soruyorlar. Gelin Lale hanım, odun diyor. Evvelki programlarda ise oğlu Muammer tarlaya gidiyorduk arpa ekmek için demişti.

Gelin Lale kendisine ve ailesine yöneltilen suçlamaları avaz avaz bağırarak tüm konukları susturuyor bilhassa uyuşturucu bağımlısı olduğu dedikoduları yapılan oğluna değinildiği zaman.  

Kadıncağızın 80-90 dönüm tarlası varmış. Muammer'in arabası kazada hurda olunca yeni bir araba ihtiyacı doğar ailede. Yaşlı kadını notere götürürler, tarlaların satımına ilişkin vekalet almak için ama kadıncağız hayır der ve vekalet vermez. O tarlalar ki, annenin ölümü sonrası tek varis oğluna kalacaktır.

Oğul Muammer sorulara cevap vermekte zorlanıyor, düşünüyor çelişkililer içinde. Ve mantıksız saptırmalar gayretinde. Kendisine yöneltilen sorulara istisnasız her zaman eşi Lale cevap veriyor.

Gayretini, zekasını ve sesini sonuna kadar kullanan gelin Lale hanımın tek amacı, bu olayda ailesinin suçsuz olduğunu kabul ettirebilmek.

Gelin Lale hanımdan tüm yakınlar ve akrabalar korkuyorlar ve görüşmüyorlar buna rağmen stüdyoda açık olarak, "ölüsünü nereye gömdünüz?" diye soruyorlar.

İtiraf olmayınca sonuç net olarak bağlanamıyor. Halen devam ediyor yayın... Ve ben bir taraftan dinliyorum bir taraftan bu yazıyı oluşturmaya çalışıyorum :-) Yaşlı kadının eceli ile vefatını beklemeyen oğlu, gelini ve stüdyoya hiç getirilmeyen torunla ilgili gelişmeleri takip ederek,

Bakalım sonuç ne olacak, merakla izlemedeyim(z)...

Selamlar hepinize...

Yurdagül Alkan. 

 

( Müge Anlı Tatlı Sert başlıklı yazı Gülalkan tarafından 15.04.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.