Sevgili çocuk,

Aramıza katılacağını duyduğum gün ne kadar mutlu olduğumu anlatamam. Senin dünyaya gelmenle, bizlerin dünyası çok daha güzel ve anlamlı olacak. Çok sevdiğimiz dünya tatlısı annen, ve harika insan sevgili babanın gözü aydın olsun der, onları yürekten kutlarım…

Şu an dünyanın en huzurlu, en güvenilir bir yerdesin. Bu güzel günlerin tadını anneni çok yıpratmadan doya doya yaşa. Bir gün gelecek ve bu dünyayı seninle paylaşmaya başlayacağız. O güzel günü sabırsızlıkla bekliyorum. Umarım ve dilerim biz büyüklerinin yaşadığı mutsuzlukları, acıları, huzursuzlukları hiç yaşamazsın. Ve yine umarım dilerim, bizlerin yaşadığı güzelliklerin, mutlulukların çok fazlasını yaşarsın. Sana çok güzel bir dünya bırakamadığımız için gerçekten çok üzgünüm. Dünyayı güzelleştirebilmek, çekilir yapabilmek için biz büyüklerin çok emek verdik. Ama bazılarını ne yazık ki başaramadık. Senin bizlerin başaramadıklarını gerçekleştirebilmek için savaşacağından ve sonuç alacağından eminim…

Bunları kesinlikle gözünü korkutmak için yazmıyorum. Dünyamıza geldiğinde senin de göreceğin gibi yapmak istediklerini yapamayabilir, söylemek istediklerini söyleyemeyebilirsin. Hayal kırıklıkları yaşayabilirsin. Ama tüm bunlar yaşadığımız dünyanın gerçekleri. Yüreğinde sevgi, gönlünde başarma arzusu olduktan sonra hepsinin üstesinden gelebileceğini asla unutma. Seni destekleyen, seni çok seven, seni anlayabilen güzel insanlar hep senin yanında olacak. Bu güzel insanların senin için göze alamayacağı hiç bir şey olmadığını sakın unutma. Dost ve arkadaşlarını iyi seçtiğin sürece inan sırtın hiç yere gelmeyecektir. Güzel bir ailen, eğitimli, modern, aydın ve gerçekçi bir anne ve babaya sahip olduğun için çok şanslı olduğunu asla unutma. Senin mutluluk ve huzurun, seni sevenlerin mutluluk ve huzuru olacağından, mutlu ve huzurlu olmalısın… Mutlu ol ki sevenlerin de mutlu olsun…

İnce bir yolda yolculuğa çıkacaksın. Yolunun çok uzun, yol arkadaşlarının sevdiklerin ve sevenlerinin olmasını dilerim. Yolculuğunda sağlık, sevgi, huzur, şans, başarı hep seninle olsun. Tüm güzelliklere sahip olman en büyük dileğim. Azimli ve kararlı ol. Alacağın kararlarda beynini ve kalbini devreye koymayı sakın unutma. Güzel bir eğitim ve güvendiğin insanların düşüncelerine önem ver. Mutlaka ama mutlaka edebiyat, resim, müzik, tiyatro, fotoğraf, gibi güzel sanatlardan biri ile uğraş, gönül ver. Güzel sanatların hangi dalı olursa olsun biri ile ilgilenen insanlar güzel insan olurlar. Uğrayabileceğin haksızlıklar karşısında kesinlikle pes etme. Seni anlayamayan ya da daha kötüsü yanlış anlayan insanlar karşına çıkabilir. Bu insanlar seni yıldırmasın. Onlara hoşgörü ile yaklaş. Yüreğinden sevgiyi hiç eksik bırakma. Tüm bunları yaparken de sakın kendini ezdirme. Doğru bildiklerini tek başına bile kalsan sonuna kadar savun…

Bütün bu söylediklerim minicik bedenine şimdi çok ağır gelebilir. Ama yaşın ilerledikçe beni çok daha iyi anlayacağına eminim. Onun için bu günlerinin keyfini yudum yudum tadarak yaşa… Sevgili anneciğin ve babacığını asla üzme. Onlar sadece sadece senin iyiliğini ve güzelliğini isterler. Ama yanıldıkları da olabilir. Yanıldıklarında veya sana ters düştüklerinde bile o güzel insanları asla kırma…

Varlığında hepimizin dünyasını güzelleştireceğinden eminim. Seni hepimiz şimdiden çok sevdik. Senin de bizleri sevmeni yürekten dilerim. Senin için her şeyi yapacağımızdan emin olmanı isterim. Sen dünyamıza gelmeden, dünyadaki birçok olumsuzluklar umarım yok olur. Çünkü sen çok güzel bir dünya hak ediyorsun. Doğa sevgisi, vatan, bayrak sevgisi, insan sevgisi minicik yüreğinden hiç gitmesin. Tüm umut ve beklentilerin gerçekleşsin. En güzel yarınlar senin olsun. Seni, anneni, babanı gerçekten çok seviyorum. Hepinize kavuşacağım güzel ve mutlu yarınları özlemle sabırsızlıkla bekliyorum. Özellikle sana kavuşacağım günü iple çekiyorum. Anneciğinin karnında iyi beslenip büyümeni çok güzel gelişmeni diler seni sevgiyle öperim. Annen ve babana sevgilerimi iletirsen sevinirim…

Ali DEMİRBAŞ

(FeBAŞ)

4/Mayıs/2014 

( Doğacak Yeğenime Yazdığım İlk Mektup.. başlıklı yazı FeBAŞ tarafından 7.05.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.