Bugün Günlerden Anneler

 

   Bugün çanakkale savaşında yavrusunun battaniyesini mermiye saran annenin günü.

   

   Bugün depremde bebeğinin üzerine kalkan olan annenin günü.

   

   Bugün düşman kurşununa oğlu için siper olan annenin günü.

   

   Bugün aç olduğu halde evladını doyurmaya çabalayan annenin günü.

   

   Bugün canı için canından vazgeçen gül yüzlü annenin günü.

   

   Ve bugün evladından dayak yemiş, huzurevine bırakılmış bahar kokulu tüm annelerin günü.

    

   Bu sabah belki minicik eller ellerinde ki çiçekleri bir toprağa bırakacak, gözlerinden inciler süzülecek ve bugünü buruk bir sevinçle kutlayacak toprakta ki gül yüzlü annesiyle.

  

    Bu sabah belki o minicik eller annelerine sımsıkı sarılacak. Kimi elleriyle yaptığı bir resimle, kimi çiçekle veya pahalı hediyelerle annelerinin gönlünü bahar eyleyecek.

   

   Bu sabah o gül kokulu, pamuk elli, bal gözlü meleklerimizin günü olacak.

   

   Kanatsız meleklerimizin anneler günü kutlu olsun.

 

 

 

 

 

 

Büşranur ERAYABAKAN

( Bugün Günlerden Anneler başlıklı yazı Mor Yakamoz tarafından 11.05.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.