NOT : BU YAZI SOMADA Kİ ŞEHİTLERİMİZ ADINA YAZILMIŞTIR . HEPİMİZİN BAŞI SAĞOLSUN . UNUTMAYACAĞIZ .
BABA , 
Neredesin baba ? Neden yoksun , niye gelip bana " canım kızımmm " diye sarılmıyorsun ? Babam  dört  gündür  yoksun . Sensiz olmuyor baba . Annemler , dayımlar , teyzemler , herkes ağlıyor , ben ağlıyorum baba ! Hani sen bana kıyamazdın ağlamamı hiç istemezdin , hani gök gürleyince ben korkardım ağlardım sende yanıma gelip bana " Ağlama güzel kızım ben geldim , yanındayım " derdin ya şimdi de öyle gelsen olmaz mı ? 
Babacığım rahat mı gittiğin yer , neredeysen artık . Hala çıkamadın o madenden diye bazıları ölmüştür diyor kendi aralarında fısır fısır . Açıkça söylemiyorlar ama ben duyuyorum .Hepsi geldiğini görünce utanacaklar . Çok karanlık mı ?Ama sen babasın  korkmassın dimi karanlıktan ? Senin için sürekli bildiğim bütün duaları ediyorum .

Biliyorum baba , ben  sana ne kadar gel desem de sen belki gelemeyeceksin . Benim kokumu içine çekemeyeceksin . İçine çektiğin son koku kömür ve toz  olucak . Hani bana " ışığım " derdin ya , belki ışıklar senin için çoktan kapanmış olucak .

Her yerde buradan bahsediyorlar baba . Biliyorum şimdi böyle ama bir süre sonra unutulacağız tıpkı önceden hatırlamadıkları gibi. İşte o zaman ... İşte o zaman sadece sensizlik olacak baba . Sadece sensizlik ve gözyaşı . 

Babacığım  geleceksin biliyorum ama olur da gelemessen diye şunu bilki ben annem  yani biz seni çok seviyoruz . Uzun yazmadım gerek yok ki geleceksin ! 

SENİ ÇOK SEVİYORUM , KEŞKE ŞİMDİDE IŞIĞIN OLABİLSEYDİM BELKİ O ZAMAN ...
( Soma Şehidinin Kızı başlıklı yazı şair peri tarafından 17.05.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.