***** """""Mutlluğun sırrı "özgürlüktür"
Özgürlüğün sırrı "cesarettir" ..Thucydıdes MÖ.471 """""" Şuraya bakın ya !!! Kimse şu THUCYDIDES M.Ö. 471 de bunu söylemiş te ; biz hala kör döğüşünde möööööö leyip duruyoruz !!!

***** Ön iki dişi çekilmiş, acıdan yüzü gerilmiş Babaanne' nin o halini gören 2.5 yaşındaki torunu ; yaklaştı ve elini tutup :" Üzülme babaanne; benim de bebekken hiç dişim yoktu. Bak şimdi bir sürü var !!! Senin de çıkar " diyerek teselli etmez mi ??

***** Eskiden düğünler de ; ortaya çıkıp oynayan erkeklerin ağzında sigara olurdu genellikle !! Sanki bir erkeklik sembolü; belki de cesaret almak için !!! Kapalı alanda sigara yasağı o günlerde uygulanıyor olsaymış; garibanların hiç biri sanatlarını icraa edemeyecekler, boy gösteremeyecekler miş !!

***** """" Bir masalı olmalı insanın , hayatımı bunun için harcadım diyebileceği.." Doğrudur ; olmalı !!! Ama hangi masal yaşanabilmiş ki ? Adı üzerinde : MASAL işte !!! Herkes yine de masalını yazmalı !!
***** Müsaade et ey ölüm !'!! Tahsil edeyim alacaklarımı hayattan !! Öderim sana borcumu ancak o gün !!!
***** " Gel mehtaba çıkalım seninle !! ".. Nerede öyle merdiven ki !!!
***** Sil demem gözyaşlarımı !! Sana ne akıp gidenden !!!
***** Köpek tasması kaldırım da;sahipsiz ... Kavga ediyorlar ; "senin, yok benim " diye iki kişi....Yoldan geçen adam durdu " Köpekleşmeyin !!" dedi.. Ve yürüyüp gitti.. Baka kaldı arkasından delikanlılar !!!
***** Çoğunun sevdası alafranga !!!
***** " AŞK BEKLEMEZ !! " miş !!! Uğurlar olsun , benden uzak olsun !!
***** Tezgahlar da, mis gibi kokar ya sıcacık simitler sabah sabah açlıklar da !!! İşte sen öyle bir şeysin; çıtır çıtır !!!!
***** Bizler; daha doğdukların da istikamet veririz çocuklarımıza !!! Hem de taktığımız isimlerle.. Örneğin : VAROL, ÜNAL, SEVİL.... gibi.. Ee eli mahkum artık ; var olmaya, ün almaya ve sevil meye !!!!! 
***** Müjde !!! TDK kararını vermiş .. Selfie ' nin karşılığını ÖZÇEKİM olarak kabul etmiştir !!
***** Ne zaman önümden bir kara kedi ve kadın geçse ; o gün her şey ters gider diye öğretilenlerdenim !! Sabah yola çıktığım da sitede; karşı taraftan yola adımını atan hanımefendinin önümden geçme olasılığı karşısında, koşmaya başladım.. O hizayı geçer geçmez, tökezleyip düştüm '!! Önümden geçmesini engelledim ama olan yine bana oldu .. Anlamadım gitti, geçseler de geçemeseler de işim yine ters gitmeye mahkum oluyor işte !!!
***** "Tıbbi Tespit Köpekleri " prostat kanserini teşhis ediyor !! (Basından ) Sadece başlığı okuyunca " aman kalsın; ne olur ne olmaz " dedim korkudan .. Ama içeriğini okuyunca rahatladım. Meğer bu teşhisi alınan idrarı koklayarak yapıyorlar mış !! Kısacası sağlamda !!!!
***** Bazen yarı şaka yarı ciddi " Kitapsız !! " deriz ya... Bundan kurtulmamın tek yolu; bir sponsor bulup klitab bastırmak olsa gerek !!
***** Galaksi Konseyi ile pazarlık halindeyim. Şöyle tertemiz,yaşanası bir yıldız arıyorum !!! "--




*** Rüyada görülen ve öğrenilenler ; uyandığınızda unutulur !!! 
*** Ne hüzünü akşamlar da ...Yola bakıyorum; ne alemler var karanlıklar basınca !!!
*** Talihim başı boş .. Yarıdan fazlası acı, birazcık hoş ...
*** Sisten figürdün ; muhteşem öylesine ... Ama; sis dağılmaya başladı bile.......lası sınavlar yok o zaman.. Tarım Bakanlığın’dan ;Reisicumhurumuzun başyaveri Paşa T
"-2 gündür birşey yemedim.Açım !! Bankamatiğe baktım para da yollayamamışlar !! " 
****Bu yürek çevrili zırhla ; gülle atsan geri gelir hırsla !!!
*** Kaldırım yosması.. Havalanır durur , sırtında ki basması ..Hele yok mu kendini kasması !!! Belli ki olacak başların belası !!!!!


** Birinin makamına vekalet edenler; sahibine nazaran daha mesuliyetli görürler kendilerini ..urgut 
** Her karıştırılan gaita da parazit bulamazsınız !!! 
** her öküzün altında buzağı aramak şahsiyet zaafı ve hastalık habercisidir !!! 
** Ödenmesi en zor borç ; manevi kul hakkıdır !!!!
** Kronik hale gelmiş huyları ; tedavi edecek bir meslek yoktur !!!
** Rüyada görülen ve öğrenilenler ; uyandığınızda unutulur !!! 
** En muteber sevgi şefkatle yoğrulmuş olanıdır !!!
** Mağrurluk ; kasıntılı olmayı bünyesinde barındırmaz !!!! 
** Başaramadığım ve ulaşamadıklarıma ; çocuklarımın kavuşması için ömrümü harcarım !!! 
** Ben seni yüreğim de sobeledim !!! 
** Vasiyetimdir !!! Öldüğüm de ;avuçlarına gömsünler beni..Üzerimde bir kaç gül fidesi!!
** "" Bir tek şefkatli yüreklerle bir olunca dinermiş acılar.Z.Sırımsı.""""....Doğru tesbittir. Diner miş değil; DİNER BE !!! Şefkat; her yarayı saran en muhteşem pomad ve zırhtır !!!

( Başı Boş Talih ... başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 23.05.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.