Kaldırıma yansıyan Emeğin gölgeleri-1-



Kaldırıma yansıyan Emeğin gölgeleri-1-

1. 

Yıllardır ayrı kalmış farklı fikirleri olduğunu sanan iki can dostun aralarında geçen ülke için konuşmaları. İsterseniz kulak verelim. 

-Hayır, sen sorumlusun bu ülkenin gidişatında. 

- Peki, sen neredeydin? 

-Etrafında haklı mücadelemiz için yollarda yürüyordum, ama senin beni bizleri gördüğün yoktu. 

-Ama sizler yıkıyordunuz, aranızdaki provokasyonculara uyarak, buna ne diyeceksiniz. 

-Bak o konuda haklı olabilirsin 

-Davanızda haklısınız ama araya girenler bu davaya kan bulaştırmadı mı, üzülmedim mi sanıyorsun? 

-Hiç sanmıyorum üzüldüğüne, üzülseydin bu kanayan yaraya merhem olurdunuz. 

-Merhem mi sizler iyice yarayı kanattınız merhem kalmadı elimizde. 

-Bundan böyle çok dikkatli olmanız gerekiyor arkadaşım, sen eski bir arkadaşımsın, söylemlerimiz ayrı olsa da gönlümüz hakların eşitliğinde. 

-Sen bunları bilerek mi, yoksa benim ile alay etmek için mi söylüyorsun. 

-İşte şimdi beni üzüyorsun. Biz bu ülkenin insanı değil miyiz? 

-Evet ama.. 

-Âmâsı yok, bizler bu ülkenin rengiyiz fikir ve düşüncelerimiz ile. Âmâ araya girenler ortamı gerenlere çok dikkat edin. 

-Bizlerde bu konuda çaresiz kalıyoruz işte araya giren o birkaç gözlerinde kin nefret dokumu ekilenler haklı yürüyüşümüze ve kaldırımlara kan damlatıyor. 

-Bak senin gibi bende üzgünüm bunun için bir çare bulmamız gerekiyor. 

-Sen böyle konuşmazdın fikirlerin sözlerin ile beni şaşırtıyorsun! 

-Sen hala orada mısın, ben diyorum bu ülkenin değerleriyiz farklı düşüncelerimiz ile rengiz sen hala.. 

-Tamam, ama şaşkınlığımı hoş gör. 

-Haklısın 

Mehmet Aluç 

Devam edecek 

( Kaldırıma Yansıyan Emeğin Gölgeleri-1- başlıklı yazı kul mehmet tarafından 17.06.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.