Allah ım.Öyle büyük bir kalp istiyorum ki Sen den,dünyada ki bütün                    mazlumları,acılı bakışları,çocukların gözlerine dolan, yanaklarından süzülen her bir                 damla yaşı ,avucuna sığdırabileyim.Keşke,ağlayan her çocuğun başını yaslayıp                            omzuma saçlarını okşayabilseydim.

Korku ile titrediği zaman kalpleri sarılıp koruyabilseydim.Her hastaya ilaç,her evsize yuva,açlara ekmek,susuzlara su verebilseydim.Değilmi ki her kalpte Sen varsın,değil mi ki Sen, her mazlumun âhını perdesiz duyansın,hangi yüzü güldürsem Sen gülersin,her kimi sevindirsem Sen sevinirsin.

Boynunu büken her çiçeğe su verebilseydim.Öpüp koklayıp tebessümle “sen ne kadar güzelsin” diyebilseydim.Kanadı kırık her kuşa bakıp ellerimle,gökyüzüne salabilseydim.

 Keşke,Suriye de Filistin de Irak ta,yavrularının ölülerine sarılan annelerin babaların kalplerinde ki ateş,gönüllerinde ki intikam olsaydım.Küffara cehennem,zalime azap olsaydım.

Her yanım yanıyor,her yanım kanıyor Allah ım.Ne Bosna da dindi kanım ne Irak ta.Her nerede Müslüman varsa benim canım orada.Bir gün bir Budist öldürüyor beni,bir gün bir Kıpti.Bir gün din kardeşim giriyor kanıma,bir gün Amerika.Hep mi ben öleceğim Allah ım,hep ben mi ağlayacağım.Keşke bin kere,milyon kere bölünebilseydi de ruhum,her cepheye ben,her cihada ben koşabilseydim.Zalime cehennem,mazluma cennet olabilseydim.

Ya Erhamer Rahimin

Ya Erhamer Rahimin

Ya Erhamer Rahimin

           

Ümmeti Muhammed e yardım et.Bizi kurtar ayrılıktan,nifaktan,fitneden fesattan.Ey Allah ım Müslümanlara islam nasip eyle.Ey Allah ım Müslümanlara iman nasip eyle.Her ne ettiysek kendimize,biliyorum kendimiz ettik elimizle.Ama Sen bizi Sahibimize bağışla,Efendimize,Habibine(SAV)bağışla.

Ya Erhamer Rahimin.Sen bizi Rahman ve Rahim olan adın hatrına bağışla.Amin

( Dua başlıklı yazı M.Kemal tarafından 20.06.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.