Makale / Toplumsal Makaleler

Eklenme Tarihi : 7.07.2014
Okunma Sayısı : 2285
Yorum Sayısı : 0

Farkında mıyız ülkeler ve insanlar koşar adımlarla birbirini yok etmenin ve öldürmenin peşinde koşuyor hem de edepsizce acımadan öldürerek yok ediyor.


Yapılanların ne insan haklarına ve dine İslam’a uygunluğu var. Biri çıkmış Işıd, biri çıkmış Hizbullah adı ile dini alet ederek insanları kendi amacı doğrusunda öldürmenin peşinde. Hiç birinin İslam ile alakası olamayan ve İslami kötü göstermenin adı altında dini alet ederek insanları yok etmenin peşinde.


Dinimizde hangi yerinde masum insanları kendi amacın çıkarın uğrunda gözünü kırmadan öldüreceksin yazıyor, bana gösterecek olan var mı? Ortada meşru bir savaş olmadan en son karşılıklı müzakereler yapılmadan böylesine bir vahşetin peşinde koşun diyen hangi hüküm var açıklayacak olan var mı?


İnsanları öldüreceksin ve ülkeye düzen getireceksin, yok böyle bir utanmazlık ve edepsizlik! Önce acılara bir derman üreteceksin bir yol göstereceksin insanların burnu kanamadan, çıkacaksın dağın yamacına göğüs göğse çarpışacaksın. Masum insanları Cuma günü camiden çıkar iken öldürmek hangi kitapta hangi kanunda ve anayasada vardır bana açıklayacak olan var mı?


Tıpkı cahilliye dönemindeki gibi kokuşmuş insanların, İslam adına savaşarak insanları-sanki müzakereler yapılmış en son çare savaşmış gibi- öldürmesi ne yeni bir inkılâbı nede terbiye ile insanların acılarına derman olur.


İyilik ve doğruluktan uzak, diriltici soluktan tamamen uzak sadece öldürmenin peşinde koşanlar, dini karalayarak insanların gözünde yıkmanın peşinde.


İslam ki kokuşmuş dünya ve cahilliye’yi dirilten soluğu ile şahsiyeti ile insanları köle eden düzenin çarklarında kurtararak gerçek özgürlüğü ve insan olarak kardeşkanının haram olduğunu ilan etmiş bir İslamiyet’in,  Işıd,  Hizbullah gibi utanmaz insanların, İslam’ı karalamaları ile İslamiyet’in muazzam insanları kucaklayan kardeş yapan, komşusu aç içen yatmanın doğru olmadığını söyleyen bir dinin bu katliamlarla hiçbir alakası yoktur.


Nasıl bu yönde yayınlar yapılarak din adına yok İslam dünyasında bilmem cahiliye örgütü hakkında yazılar yazılır, zaten cahilliye’nin olduğu yerde İslamiyet yok ki, İslam’ı neden karıştırıyoruz ki bu edepsizliğin içine.

Hani nerde İslam’ın öğrettiği, iffet, ahlak, iyilik, kardeşlik, insanları diriltici soluğu hangi ülkede var?

Öyle ise neden İslam’a bu edepsizliğe katarak değersizmiş gibi göstermenin peşindeyiz? Hangi Ülkenin hangisinde İslam’ın Kuranın hükmü ile idare ediliyor ki kalkmış İslam’dan bahis ediyoruz?

Hangi ülke, insanlığın yaşayışında kötüye giden faiz lobisinin kıskacında inim inim inleyen, çalışarak hakkını alamayan emek ve alın teri çalışanın hakkını alamayanlara yeni bir soluk getirmenin peşinde? Hangisi bu çarkın içinde ezilen sömürülen insanı kurtarmanın peşinde?

Kimlikte adı Müslüman yasa ve kanunda Müslüman olmayanların yaptıklarını kimliklerine bakarak lütfen İslami ad takarak karalamayalım, bunun vebalini kaldıramayız.


İslam’ı karalamak dinin değerini gözden düşürmek adına din düşmanlarının oyunu ile servis edilen ve insanları öldürerek yok edenlerden elbet hesap soran çıkar, umarım bu uzun süreli olmaz en kısa zamanda yaptıkları edepsizliği ahlaksızlıklarını suratlarına okkalı bir tokat vurarak ayıktıracak birisi çıkar. 


Yoksa biz Müslüman görünen ülkelerin din ile iman ile doğrudan değil dolaylı olarak işimize geldiği ve çıkarımıza ters düşmediği sürece Müslüman gözüktüğümüz için bu katliamlara ses çıkararak gereken önlemleri alacağımız yok. Az gönül sazımız'a dokunalım bakalım ne söyleyecek

 

Ah kardeşim derdimi ben kime söyleyeyim?

Acımı dağlar taşımaz kime ben ne diyeyim

Derdimiz çoktur söylesem kardeşime dertli bacıma

Belki deva olurlar mı bilmem ki bu acıma

İnsanlık yok olmuş gider derin acı ile uçuruma

İnsanların merhameti tükenmiş çare olurlar mı acıma

Seyrederler kurşunlar değer acı ile tenime

Birde İslamiyet’i katarlar edepsizce yaptıkları katliamın içine

İslamiyet’te insan canına kıymak var mı kardeşkanı dökmek var mı?

Mehmet Aluç

 

 

( Işıd Hizbullah Ve Diğer Örgütlerin İslamı Karalaması başlıklı yazı kul mehmet tarafından 7.07.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.