Adem Bey “ muhteşemdir “ desem pek eyyam olur

Hem yargıç hem savcıysam şiirim kıyam olur

İki tek atıp yazsam dillerim Hayyam olur

Dört yıldır tanıyorum, duruşu hep aynıdır

 

Kaç kere anlamadan öfkeye yenik düştüm

Sanalda çömez sanki hiperaktif bir düştüm

Yaşla başla olmazmış “ hışt “ diyene Zerdüşt’tüm

Gayrı inanıyorum, duruşu hep aynıdır

 

Bazen arkadaşlarla kendisini asarız

Kibarca eleştirse kendimizi kasarız

Kızsak gideriz şartlı havamızı basarız

Ön hükme yanıyorum, duruşu hep aynıdır

 

Saygıdeğer Adem Bey, harbi iyi ki varsın

Kâh har kâr nar isek de biliriz ki sen karsın

Dip yapmış şu alemde edebiyata kârsın

Şahsa münhasır yorum “ duruşu hep aynıdır “


İthafen anıyorum " duruşu hep aynıdır "

 

 

MCU



Not :  Yeni arkadaşlarımız bilmeyebilir, benim sitenin eski adındaki yüzünde " sen de yaz içtimada " başlıklı bir şiir dizim var idi. Bu şiirim yeni yüzümüzde serinin devamı olarak ilk oluyor, umarım ve dilerim devam ettirebilirim. Burası benim için hep "sen de yaz " idi, halen de sen de yaz. Eski isim/slogan/felsefi deyiş beni de yalandan çakma bir şair yaptı işte, siteye gire çıka :))


Şiir içerisinde değinmemekle beraber yazılarından bildiğim kadarıyla son derece romantik bir ruha sahip olan Sayın Efiloğlu için fon müziğini özellikle seçtim, dilerim beğenilir.

( Sen De Yaz İçtimada / Adem Efiloğlu başlıklı yazı MCU :) tarafından 22.07.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.