**** Mavi ve sakindi deniz.. Birden kan rengine dönüştü; dalgalar hırçınlaştı siyahlara büründü.. Göç etti martılar.. Bir kızılca kıyamet koptu, kayboldu yakamozlar.. Hadi dön artık martı kanatlarında dön.. Süt limana dönsün deniz !!!

****Hep kocaman palavra oldu geceler..malzemesi çalınmış karanlıkların..Ay bile bir isteksiz vuruyor şavkını sulara.. Sustu cırcır böcekleri...Fondiplerken kahırları;kitpiyoz,yamuk tadları..Sırtlayıp gitmek geceyi en iyisi; belki de ay dedeyi...

**** Eksantrik, gizemli ve egzotik !!! Alışılagelmişin dışında , bilinmeyenleri çok ve bulunmayan...Farkın farkında olabilmeyi başaran ve tespit eden; bilinmeyenli denklerini şehla bakışlar da çözüme ulaştıracaktır. Hazır bulunmayanı bulmuşken !! Ve sunacaktır,ifşa edecektir,ilan edecektir topluma..Unutma !!!

**** Yeniden yaşamaya başladım gülen gözlerinde.. Kirpiklerin bayramlara eşlik etmekte, artık bize düğün dernek.. Sen ve ben gözlerinde; yalnızlık ne demek.. Tamiratı bitti anılarımızın ve daha doyumsuzluklarına yaşamın ,gözlerinin bir kenarında dinlenirken.

**** Sen gittin ya başka şehirlere.. Göç ettiler kuşlar bulutlara.. Sararmakta tabiat.. Ne ses ,ne nefes ... Hep küskünler.. Sustu şiirlerim.. Bir acıdır kırılan dallarda ; boynu bükük ,mahzun.. Az sonra gece dökecek karanlığını güne; çıkar mı bilmem eskisi gibi ay dede...Neredesin, dönsene !!!!

**** Sana dair ne üretip , hayasızca haykırıldığı ise hep kovuldular dokuz köyden...Ve mumlar söndü günler öncesinden !!

**** Şehla bakışlarında senin gizemin...Artık gözlerimde; gözdesin !!!

**** Gecelerde biriktirmiştim bin bir özenle; bir kaç gündüzümü uykusuz gözlerimde.

*** kaçar , saklanırsın gündüzleri... Ne zaman çöker gece; bitersin gözlerim de..

*** Bu gece de rahatlık yok ... Düşlerime gireceksin ; belli gelişinden !!

**** vardır elbette herkesin bir yaşam öyküsü..Ve zaman zaman istenildiği, sıcacık dostluklarının hissedildiği ölümleri ... Hiç titremeden ,korkmadan ; bileklerde takılı kalan zincirleri kırmak gibi.

**** Nefesini hissediyorum yine usul usulcacık ... Zor yine dayanmak ,anlaşılan uykumuz uzayacak...

*** Bu dünya'da beceremediğim çok şey var..Öteye ertelesem ; vakit de dar !!!

*** Beş ..., çeyrek geçe , yarım derken oldu saat başı... Hani nerede az öncesinin onu,on biri...Bir.. İki ... Eklenmiş yıllar üst üste..Yenisi geçmiş ,eskinin yerine..Geçmiş işte ömür; durdursan da artık yelkovanı; ne yazar !!!

*** Püfür püfür üfledim yaşama sevinçlerimi; sırf  senin istifadene!!!

****Sıkı sıkıya sarılmışım hayallerime.. Ne yem ederim kurda,kuşa; ne de boralara ,sellere !!! Onlar da hep sen varsın ölümsüzce sadece !!

**** Hep dualarım da oldun ; huşu ile yöneldiğimde rabbimize.. Razıydım hep ömrümce;bir de ben anlatmak istedim işte ne olur ne olmaz diye...O ara sensiz yaşayamayacağımı da... Rahatladım, hamd olsun bağışladı seni ve gözlerini dualarıma.. Şimdi gel; bebeğim birleştirelim gözlerimizi ve içi içe yaşayalım işte..

**** Hep damarların da ısındım; her üşüdüğüm de !!!

**** Asılı kaldım gözlerinde !!

*** Avuçlarında biriktirdiğin ; ay ışığını çalıp kaçacağım ayak uçlarımda sessizce bu gece !!!

*** Hüzün ve özlem dokumaktayım; gecenin karanlığında yıldızlardan sarkan çiledeki çileli iplerle gündüzlere !!!

*** Bir bisiklet terkisinde yolculuk eder gibi; tutundum,sarıldım hayallerimin terkisine...

**** Aldanmayın mavisine gökyüzünün...Unutmayın ki; siyahlara boyanacak orada sonsuz gecelerin..

**** Yersiz korkulardan uzak, sevgin ak; öyle kon yüreğime konacaksan..Ne kuşlar uçar,havalanır mısraalardan; uzaktır talandan, yalandan..Uç gel kanatlarında sevdan..

**** Geçti yıllar onlarca günlerin akıntısında; kayıtlandı bir bir yaşamların hatırasında .

**** Mavisi,sarısı,yeşili,kahverengisi birleştiler göz bebeklerin de bir bir.. Yarattılar siyahı.. Yıllarca asılı kaldım ilkom; siyah gözlerin de.. Ve artık göründü kara !!!

**** Yıllardır taşıdınız beni fedakar ayaklarım...Yoruldunuz !!! Artık sizi taşıyamayan bu adamı nereden buldunuz !!!

*** İflas etti matematiğim..Ne zaman ki sevdalandım; BİR den öte saymayı unutturdun.. Hep bir, birsin,sen yegane sevdiceğim ... İLKOM ' sun !!!!!!

*** Güllere döndü günlerim seninle...

** Her keşfedişlerim de bir başka yönünü; yaklaştım cennete..Doyasıya öptüm ayak altlarını; öğrettikçe, eğittikçe insanlığımı yükseldim melek kanatlarında gökyüzüne..Kurban oldum saçının her teline; tutsak oldum zerafet dolu haline... Seni keşfettikçe yaşar oldum cennet bahçelerinde..


****Birer gözüne koyuyorum sefer tasının; gecenin hüznünü,özlemlerini ve sessizliğini ..
Bir ondan, bir bundan kaşıklıyorum gündüz öğünlerinde ; aynı tas aynı hamam anlayacağınız işte !!

*** Hep kocaman palavra oldu geceler..malzemesi çalınmış karanlıkların..Ay bile bir isteksiz vuruyor şavkını sulara.. Sustu cırcır böcekleri...Fondiplerken kahırları;kitpiyoz,yamuk tadları..Sırtlayıp gitmek geceyi en iyisi; belki de ay dedeyi...

**** Uzayıp gider sevdalı çığlıklarım gece boyu...Mevzu bahis olan bastırmak korkaklığımı karanlıklardan...

**** Sanki bu şehri de götürdün peşinden; giderken !!!

**** Gecelerden biriktirdiğim ; bir kaç gündüzümü de alıp kaçtın sevdiceğim !!!
( Gözlerine Asılı Kaldım başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 31.08.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.