Dunyanin hansisa bir ulkesinde hayeller prensesi yasarmis.Bu kiz ne hayel ederse gercek olurmus.Yani etdiyi hayaline o kadar yurekden inanarmis ki,gerceklesirmis.Bu bazen gunler,bazen de yillar sonra olurmus.
   Prensesin hayellerinden biri de gercek ask olar.Ve hemin zaman geler yetiser.PRENSES baska ulkeden birine asik olur.Bu ask gunler kecdikce kizi deli divane eder.Elbet ki, sevgilisi ile bulusmak ister,ama buna uzun yollar mani olar.Artik kizin caresi kesiler,MECNUNu ile bulusmayi bir hayaline donusdururmus.Ve bu hayelinin de gercekleseceyine yurekden inanirmis.Onlar asklarini mektuplasarak yasarmislar.Bu seginin uzerine hep gunes dogar,nurlandirirmis.
   Bir gun kara buludlar goyun uzunu tutmus,gunesin karsisini almisdir.Hayeller prensesi son mektupunda yazir:
 "Ben yillardir hayel etdim ve hayelimi gerceklesdirdim.Bu zamanla oldu,ama mutlaka olmusdur.Birine----sana asik oldum.Hem de gozlerine bile bakmadan.Senin inanmadigin hayeller var ya,bu ask da bir zaman benim en guzel hayellerimden idi.Simdi bu aski yasiyorum.Seni deli gibi seviyor ve ozluyorum.Ama yillar sonra ben ----HAYELLER PRENSESI anladim ki,hayellerimin kahramani bir tek ben olursam gerceklesir.Demek ki,ikimiz icin yani kahramani iki kisiyse hayel gercek olmaz.Bunun icin sen de buna benim gibi yurekden inanmalisin.Bizim bulusmamiz tek benim deyil,senin de hayalin olmali ki,gerceklessin....."
   





Ben turkce yazdim yani icimden oyle geldi.Dogru yazmadigim kelmeler var ise ozur dilerim.Yorumlarinizda dogrusunu yazmanizi rica ederim.Tesekkurler




    
   
     
( Hayeller Prensesı başlıklı yazı Gercek Aşk tarafından 1.09.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.