Kaptan o kadar dolmuştu ki Esu'nun aşkıyla; yazdığı her şeyi ona ithaf ediyordu.Sesler onun aşkıyla kelimeleri oluşturuyor ve kelimeler de ona -koşarcasına- en güzel cümleleri kuruyor ve sevgilinin dudaklarından kalbine ulaşıyordu, beynine kazınıyordu.

            Kalbe nakşedilen bu aşk ömür boyu kalıyordu.

            Onu silecek hiçbir şey yoktu.

            Kazıyacak hiçbir keski de yoktu.

            Aşkın adı Esu'ydu. Bu aşkın gemisi de tayfası da rotası da suyu da Kaptan'dı.


            Kaptan bir gün Esu'ya şunu yazdı mesajında:

            -Aşırı sevmekten bana bir senler oluyor. Başım dönüyor sana. Tansiyonum düşüyor herkese. Gözüm kararıyor bir başkasına.

            Esu bir gülücük işareti gönderdi.

            - Damardan bir sen alsam ama yüksek dozda...Hani derler ya altın vuruş...Öyle! Hiçbir şeyim kalmaz inan. Yahut dil altı, kalp içi... Hiçbir şeyim kalmayacak eminim.

            Esu gülücük üstüne gülücük gönderiyordu mutluydu belli.


            - Nabzım sen diye atıyor, gözlerim sen diye bakıyor.Yemek yerken üstüne başına bulaştıranlar oluyor ya bende seni severken her tarafıma bulaştırıyorum.

            -Afiyetin olayım bari bende! dedi Esu kaçamak ve cin bir zekayla.

            -Kanım aksa adını yazar düştüğü yere! Gerdanına demir atayım öpücüğümle kalayım öylece... Kalbinin kapısında, şah damarında durayım senin.Her soluğunu hissedeyim boşa harcamayayım sensiz bir anı bile! Aşırı sevmekten bana bir senler oluyor. Sağım solum sen oluyor. Ben diye bir şey kalmıyor, yıkılıyor, yok oluyor.

            -Yapma be Kaptan! Sen lazımsın bana daha!


            -Aşkı yazıyorum diye şikayette ve serzenişte bulunuyorlar. Bilmiyorlar ki aşkın olmasa asla yazmam diye! Canıma sen sevdası işledi. Bundan  daha güzel olan ne var ki?Bana değer kattın ederimi arttırdın. Kaç kuruşluk canımı paha biçilmez eyledin. Bu senin değerindir bende, senin ederindir.Taşa şekil verdin, çizgiye anlam yükledin, söze can kattın. Kalbe aşk bulaştırdın, beyne sen düşürdün.

            -Kaptan, daha neler var görmediğin bende seninle ilgili!

            -Kalbimi dolduruyorsun sen aşkıyla.Ben sınırlarımı kaldırıp attım sende, hudutsuzum sende, hadsizim. Seni fethetmek istiyorum gayri, keşfetmek...Muzafferin olmak istiyorum bu aşkta, galibin... Aşırı sen yüklüyüm dünyanın en tehlikeli adamıyım.Ateşle yaklaşmasınlar bana.

            -Kaptan dur hele bir! dedi Esu yerel ağızla.


            - Kalp frenim patlamış, hislerim ayaklanmış,aklım zayi olmuş Esu! Durmak yasak sana bende.Her türlü cezaya razıyım, bu yolculuk başladı bir kere! İhlal ettiğim her ne varsa kabul ediyorum.Ve ilan ediyorum; seni seviyorum.

( Kaptan başlıklı yazı GürhanGürses tarafından 9.10.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.