Görmek nedir sizce? duymak, tatmak, koklamak ve hissetmek.

 Beynimizin bize gösterip o olduğunu söylemesi mi? yoksa hayatın bir aldatmacası mı? 

Yaşamayı kim anlatabilir ya da yaşadığını? Nasıl ifade edilebilir? 

Peki bunlar sadece beynimizin bize oyunuysa arkasında kalanları kim açıklayabilir?

 Yani hissetmemek, görmemek, duymamak, tatmamak ya da koklamamak. 

Bunların ardındakilere inanmak bizi biz yapan ve hayvanlar vb. canlılardan ayıran şey.
 
Bu düşüncedir, akıldır, fikirdir. Ki akıl olmadan beden yaşayamaz ve yaşatamaz.

 Ama fikirsiz olmak akılsız olmaktan da kötüdür çünkü akılsızın bile bir fikri olurken 
fikirsiz artık insanlıktan çıkmış demektir. 

Bu sözlerimi biraz düşünüp anlayabilecekler için yazıyorum. 

                                                                                           BeniTan
( Fikirsizlik Akılsızlıktan Da Kötüdür başlıklı yazı BeniTan tarafından 16.10.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.