Bir yazar, şair için en büyük mutluluktur yazdıklarının okunması, beğenilmesi, takip edilmesi. Yazara verilebilecek en güzel ödül de ona değer verildiğinin gösterilmesidir.

Birçok yazar, şair zor şartlarda sürdürür hayatını. Ekonomik sıkıntılara, krizlere, nice sorunlara karşı onların gönlünden geçen maddi bir beklenti değildir. Yine kitap yayınlayan biri olarak iyi biliyorum, yayınlanan kitaplardan yüzde on gibi komik bir telif hakkı alır yazarlar. Hatta benim gibi ilk kitabı sekiz baskı yaptığı halde yayınevi tarafından sadece birinci baskının telifi kitap olarak ödenmiş, diğer baskılar için hiçbir şey verilmemiş, buna rağmen telif peşinde koşmayı kendine yakıştıramamış yazarlar da vardır.

Dedim ya yazarın en büyük mutluluğu okunmaktır. İnsanlara ulaşabilmek, yazdıklarıyla bir şeyler verebilmenin, duygularını paylaşabilmenin, kendisiyle aynı fikirde ve edebi zevkte olan insanlarla bir arada olmanın mutluluğudur yazarı tatmin eden.

Dün büyük bir mutluluk yaşamıştım. Son kitabımı verdiğim yayınevinin web sitesinde "Yakında Çıkacaklar" bölümünde kitabımın resmini gördüğümde dünyalar benim olmuştu. Bugün ikinci bir mutluluk daha yaşadım. "Sendeyaz.biz" sitemizde arkadaşlarım beni haftanın yazarı olmaya layık görmüşler.

Teşekkür ediyorum. Bir yazara verilebilecek en güzel ödül için.
( Haftanın Yazarı Olmak başlıklı yazı M. Kuvancı tarafından 5.03.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.