- Suskunluğunuz nedendir?

Sevda

-Şaşkınlık içindeyiz! Zihnimiz karıştı.

-Anlyorums sizi aklı fikri karışık olmak gibimi.

Süleyman hayretler içinde

-Bizim dilimizi nasıl öğrendiniz?

-Hah ha ha… Özür dilerim, bizim bu galakside de sizlerden daha ileri olan teknoloji ve fiber optik kablosuz ışık hızı internet haberleşme ağımız mevcut var. Bizde işten anlarız, iş biliriz, yani. Sizler çok hoş insanlarsınızki neden?

Yalnızca görmeden de hissedilen bu güzel duyguları anlaşılması, sevda ve Süleyman'ı şaşkınlık içinde birbirlerine gülücüklerle bakmasına neden oldu. Görülerek, işitilerek uygulamaya konulan iyilik ve güzellik görülmeden de hissedilebilirmiş.

Süleyman

-Kusura bakmayın sizleri, bizlere korkunç süratlerde ve düşüncelerde tanıttıkları için "bilgi ve marifetlerden yoksun olduğunuzu" bu duyguları yaşayamadığınızı, bizzat yaşayarak elde edilen bu bilgilerden yoksun olduğunuzu, tanıttıkları için hayretler içindeyiz.

-Gerçeğin özünü kavramayan yaratıklar olduğumuzu tanıttıkları bilgisi bize ulaştı. Bu nedenle siz dünyalılarlaki bağlantı kurarak bu imajımızıs yok etmeyeki çalışıyoruz. İzinin iz olursa dünyanıza gelerek sizinle görüşmek istiyorum. Kusura bakmayın bazen sözleri söylemekten zorlanıyordumsa.

Sevda bu nasıl olur, nasıl karşılaşır ifadesi içinde Süleyman bakarak

-Buyurun gelin, başımız üstünde yeriniz var.

-Bu deyiminizdeki, inceliğki hep hayretleri içinde kalaraki, düşünmemeski ve çözmeme neden olmuştur.

Bir anda gemimde ki kırmızı ikaz lambası acı, acı öterek yanmaya başladı. Şaşkınlık içinde birbirlerine baka kalan Süleyman ve sevda neden yandığı bilememenin şaşkınlığı içinde telaşa kapıldılar

-Telaşlanmayıns,size yaklaşan kötü niyetli insanların vücut sıcaklığını ölçen uyarı sistemi çalıştı.

Süleyman hayretler içinde

-Siz. Siz. Nereden bildiniz!

-Bırakında birazcık sizden farkımızs olsun.

Hoşa giden bu mutlu garip hadiseden ve yaşanmamışlığın hissiyatı ile cezbeden, bu hissiyatın mutluluğu gözlerinde ışıl, ışıl yansımasına neden oldu.

Sevda

-Şimdi ne yapacağız? Demeden

-Siz üzülmeyi ben şimdi kötü düşünceleriki yok eden ışınlımlaki onların bu kötü düşüncelerini yok edeceğims. Siz üzülmeyinki.

Bu arada gelenleri gören haydar, haber vermek için arka bahçeye koşarak girdi. Süleyman’ı aramaya başlarken uzay gemisini tekrar görünce yere uzun boylu düşerek bayıldı kaldı.

İyilik ve kötülük, kelimesini ayıran bu iyi niyetli uzaylının konuşmasından derin bir rahatlık duymuşlardı. Çok fena ve içilmesi zor pislikle karışmış pis kokulu bir su gibi kokan bu kötülük duygusunda kurtulmak, ulaşılmış temiz gönül ferahlığının kokusunu hissederek birbirlerine sarıldılar. Süleyman uzaylı dostuna

-Sevgili dostum, bu yapacağın onlara acı ve azap vermesin.

-Hala onları düşünüyorsuns! Ayrıca sevgili dostum hitabını dan çok beğendim. Teşekküri ederim

-Barışmak ve sulh acı vermeden olsun.

-İçinde olmamasıki istemediğin manayı anladım dostum! Bu ışın dediğin acıyı fazla barındırmayan bir ışıns olacaktır, beyinlerine doğru. Birbiri içine girmiş düşüncelerinisi ve girintili olan duygularını düzgün bir yol olacaktır.

Sevda şaşkınlık içinde uzaylıya

-Güzel ve akıcı konuşmaya başladınız!

-Bunun karşılığınızı dünyanıza gelince bir soğan ekmekle ödüllendirirsiniz.

-!

-!

Süleyman ve sevda karışık, karmakarışık bir düşünce vaziyetinde kaldılar.

Yakan ışık veya yanan ışıkları bir araya toplayan mıknatıs gibi olan ve ince yufka gibi yüreği olan uzaylı ışık saçan ışığı; pek merak etmeye bir an tanışmanın arzusu ile gönülleri yanmaya başladı. Konuşması ise bayağı düzelmiş olarak.

-Sevgili dostlarım, sizin bu sevgi ve anlayışla donanmış bedeniniz ve iyi niyetinize hayran kaldım. Bizim teknolojide sizden binlerce yıl önde olmamız, sizin aylarca gittiğiniz yolları ışık hızı ile bir saniyede almamız, iç içe dairelerle örülmüş nasıl anlatsam saraylardan daha görkemli evlerimiz ve yaşantımız olması, üzülerek söylemek zorundayım 'ki bizleri sevgiden ve anlayıştan uzak" yalnız başımıza yaşamaya itti. Çok sağlam yapılan bu teknolojik yaşamlarımız sevgi, merhamet acıma ve anlayış duygularımız üstünü gizli perde ile örttü ve ulaşılması zor olan, uzayın derinliklerine gömdü. Yemesi pardonsa hazım edilmesi mümkün olmayan bu yaşantıda dolayı herkes, tek başına robot gibi olduk desem az olmuş demem. Düşünce, meylim dünyaya gelerek sizinle kalmak ve sizi alıp bizim dünyamızda götürerek, beraberce yaşayarak bu duyguları yaşatmanız için bizlere yardımcı olmanızı yönünde. Her yanı birbiriyle merhametle, sevgi ile aynı olan salonlar ve köşklerde yaşanmasını istiyorum sevgili dostlarım.

Sevda ve Süleyman ikisi de bir ağızdan aynı hisle.

-Memnun oluruz!

Veysel ve adamları kötü düşünceleri içinde eve yaklaşmaya az kalmışken gökyüzünde gelen ışınların, beyinlerine isabet etmesi sonucunda baygın kalarak, yere uzanıp kaldılar. Kötülüğü kaplayan bedenleri çevreleyen bu düşünceleri yok eden ışınla kurtulmuş olarak uyanacaklardı. Bedenlerini korumak için yapılan bu iyilik, kısacası himmet yardımı mezarda ve kabir azabı içinde olduklarını bilmeden yaşayan, bu güzel duyguları yaşamakta mahrum kalmış, Veysel ve adamlarına bir armağan olacaktı, uyandıklarında. Işık saçan ışık

-Dostlarım, benim nöbetim bitmek üzere, birkaç gün boşum yanınıza gelmeyi düşünüyorum, görüşeceğiz hoşçan kalın.

Süleyman

-Görüşmek üzere hoşça kalın.

Telsiz konuşması kesildi.

( Şifreler Ve Uzay Kardeşliği-5.bölüm başlıklı yazı kul mehmet tarafından 12.12.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.