*** Merhametli ve sevgi doluysa yüreğiniz; bilin ki talan edileceksiniz.


*** Ön yargılara esir olmayın.

*** Yaşadığınız olumsuz olaylardan dolayı; herkesi aynı kefeye koymayınız.

*** Söylemler düşüncelerde istifham yaratıyorsa; dostluk oluşumu zorlaşır.

*** Öyle gelmiş olabilir; ama böyle gitmesine izin verilmemelidir.

*** Uğuldayıp dur istediğin kadar rüzgar. Bana içimdeki fırtınalar yeter de artar.

*** Merhamet, adillik, güzel davranış ve iyilikler ; altın gibi milyem değerli ve piyasanın ekonomik dalgalanmalarına göre değer kazanan kaybeden değil; hep baki olan sabit ederli hasletlerdir.

*** Talanda ki yürek !...

*** Bırakın uyusun gece; uğuldayan rüzgarın koynunda.

*** Eğer biri kaçıp saklanıyorsa inziva denilen yere; onun suçu değildir bilin bir kere.

*** " Lafımın arkasındayım ! "... Beylik laftır. Öyle derler; bir bakayım dersiniz şu lafına arkasına. Adam çoktan kaçıp gitmiştir bile

***  İçimde birikmiş onca çığlıkların avaz avaz hür kalma zamanıdır artık.

*** Düşünerek, tartarak ve doğruluğuna tam emin olarak konuşursanız ; sözleriniz kalıcı ve değerli olurlar.

*** Bütün mesele; teselliye ihtiyaç duyar hale gelmemektir.


** Enstrümental sevda benim ki. Söze ne gerek var ki.

** Senin hükmünde bitecek gün doğumunda.

***Ne zaman baksam gözlerine kanatlanır onca güvercin sürüleri...Çiçek kokuları sarar alemi. Anlatılacak gibi değilsin ki .

*** Griye çalan bulutların eteğinden dökülürsün ya akşam üstleri;bir hüzün kaplar gözlerimi.

*** Ne zaman sen gelsen aklıma, düşsen yüreğime ; bir ceylan kaçar bilmediğim yerlere.

*** Buğulandı önce ve yağmurlar boşandı birden görünce.Odur budur hala bulutların griliği hüküm sürmekte ela gözlerinde.

*** İlerleyen sessizliğinde dahada soyunup; çırılçıplak kalacaksın gece. O zaman görüşeceğiz seninle..

*** Ürkek bir ceylanın bakışları var gözlerinde. Büyülü bir alemin dökülüşü sözlerinde. Alıp götürüyor işte anaforlara istemeseniz de.

*** senin varlığın bu yaşamı anlamlı kılan.

*** Şu varmış, bu varmış bu koca şehirde. Neyime !.. Yeter ki sen ol yüreğimde; yeterde artar bile.

*** Ben hayallerime kavuşacak kadar sığındım ve sarıldım.

*** Sonsuza taşıdığım yüzümdeki gölgelerdir.


***Gönlünün kapısına dikmişsin PARK YAPILMAZ levhasını !!! Ama park edeceğim ben. Keser yollarsın ceza makbuzunu adresime; ne yapayım, öderim neyse.

 

( Hür Çığlıklar... başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 12.01.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.