Sizin hiç rüyalarınızı pembe yanaklı sarı saçlı bir kız çocuğu süsledi mi?

Gül dudaklarıyla yanaklarınıza öpücük kondurmasının hazzını yaşadınız mı? Cennet kokulu saçlarını okşayarak dantel dantel ördünüz mü, başına öpücükler kondurarak.

Altın sarısı saçlarına çeşit çeşit, renk renk kurdeleler tokalar taktınız mı?

Fırfırlı, dantelli, simli elbiselerden seçip, manken edasıyla giydirdiniz mi?

Sıkıca sarıldınız mı hiç bırakmamak isteyerek, ellerinize onun sırtının kemikleri kazındı mı?

Tenini ellerinizle kuşkanadı gibi şefkatle okşarken parmaklarınızda yumuşaklığı kaldı mı?

Vs... Vs... Vs...

Sonra....

Hastanenin buz gibi ameliyathanesinin kapısından kucaklarınızdan kayarak onu teslim edip,

Saatlerce sağ salim almak için dua edip elinizde kalan elbiselerini koklayarak hiç geçmeyen dakikaları saydınız mı?

O orada ecelle cebelleşirken bir damla suyun boğazınızdan geçmediğine şahit oldunuz mu?

Ameliyattan sağ salim çıkıp yoğun bakıma alındığında yanında olabilmek için can attınız mı?

Sabahı bir türlü olmayan zindan gecede tan yerinin ağarmasını beklediniz mi?

Peki siz!

Evet, siz sabaha tam ulaşırken uykusuz ve girdap bir geceden tam kurtuldum derken,

Sabah ezanları okunmaya başladığında ellerinizle ameliyata verdiğiniz yavrunuzun, Ellerinizin arasından kayarak göğe doğru yükselmesinin ve canınızdan can kopması gibi bir acıyı tattınız mı?

Daha tarifine alfabedeki harflerin yetersiz kaldığı acıların koynunda yüzdünüz mü?

Neler, neler!

Ya üstünden 25 yıl geçmesine rağmen hala tazeliğini koruyan,

Geceleri rüyalarının önce süsü sonra kâbusu olan uykuların koynunda,

Hiç dinlenemeden uyanacağınız sabahları bilerek yatağınıza yattınız mı?

                                                                                                     14/02/2015

İnsanın unuttum sandığı, hayatında gülüp oynadığı ama en ufak bir anıyla hatırladığında bağladığı kabuğu kopan afyonsuz deşilen, acıyla kanamaya başlayan ve hiç iyi olmayan, olmayacak bir yaradır, EVLAT ACISI... Rabbım hiç kimseye tattırmasın inşallah...

( Hayal Edebiliyor Musunuz? başlıklı yazı SakineBAHADIR tarafından 14.02.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.