8 gün önce katledilmişti özgecan. Eve gidiyordu annesine babasına sarılarak ben geldim seviyorum sizleri diyecekti.Okuldan çıktı servise bindi yola çıkıldı. Geçen her dakika ailesine kavuşmak için bir adım oldu. Özgecan sakin idi ve yüzü her zamanki gibi tebessüm içerisinde parlayan bir yıldız gibi ışıl ışıldı. Aniden bir bakış hissetti üzeride korktu telaşlandı ne yapacağını bilemedi bağırdı avazı çıktığı kadar ama kimse duymadı onu. Çok ağladı özgecan gözyaşları sel olup akmıştı adeta.Dolmuş şoförü Özgecan'ı susturmak istedi kafasına kafasına vururken bile özgecan yaşamak için inatla nefes almaya devam etti. Nefes almasını istemediler yaktılar körpecik kızımızı yaktılar günahsızımızı.Özgecan 20 yaşındaydı tek suçu kadın olmak mıydı tek suçu yaşamak istemesi miydi nasıl kıydınız nasıl söndürdünüz gençliğini hayatını. 
  özgecan'ın anısına

Allah'tan rahmet diliyorum sana ÖZGECAN
( Özgecan başlıklı yazı erhan akkuş tarafından 19.02.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.