Nasılsın? de'sen bana!

Bedenen sorarsan,
İyiyim desem ruh üzülür.
Ruhen sorarsan,
Zindeyim desem 
Bu kez beden gücenir.

Moralmen sorarsan,
Şuana kadar kimse beni üzmedi daha

Psikolijik sorarsan,
"Sabırla" hasbihal halindeyiz şurdan burdan... Nasıl mıyım?
Mükellef bir sofra gibi tertipli düzenli ancak sofrada tek basına kalmış bir adam gibi yalnız ve iştahsız.

Nasıl mıyım?
Son model bir arabaya binmiş uçurumun dibine kadar gelmiş bir ayagı gaz bir ayağı frene basılı bir adamın kararsızlığı gibi çelişkilerdeyim.

Nasıl mıyım?
Günlük hasılatı her zamanınkinden daha çok olan bir dilencinin keyfini bozan 
Zabıta ekiplerinin etrafını sarmış 
Kazanç ve kaybı anda yaşayan bir ruh ile.

Nasıl mıyım?
Bir ressamın 90x100 tablosuna vurduğu ilk fırca darbesi gibi heyecanlı ve gururluyum.

Nasıl mıyım?
300 derecede ısıtılmış sanayi tipi bir ütüye uzatılmak üzre olan bir adamın korkusu ve umudu gibiyim.

Nasıl mıyım?
Bisikletin zincirleri arasına sıkışmış çocuk düşleri gibi hızlıca inişten inen bir bisikletin direksiyonunu tutmaya çalışan acemi bir sürücü gibiyim. 
Ne yapacağını bilmeden kendini bırakan bir çocuk gibi.

Nasıl mıyım?
24 saat nöbet bekleyen bir polisin eve dönerken bir olaya karışması sonucu tutuklamak zorunda kalan bir komiser gibiyim.

Nasıl mıyım?
Şikayetini geri almayan bir simitcinin öfkesine tebessüm eden aç bir çocuk gibiyim.

Nasıl mıyım?
Bir Seyyar satıcının birgünlük yevmiyesinin beş katını kazandım diye sevinirken cebinin delik olduğunu evde farketmesi gibiyim
Nasıl mıyım?
İyiyim.

Ahmet Teker
( Nasılsın başlıklı yazı Söz Avcısı tarafından 21.02.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.