Kağıdı kalemi çok seviyorum ve çok aşığım.Yıllardır yazıp çiziyorum,çocukluğumdan beri,okumak ve yazmak en gurur duyduğum huyum !
Yıl ikibiniki atölyemdeyim ,akşam üzerileri az şekerli Türk kahvemle şiir yazmak özelim.Asmamın minik yapraklı zamanıydı mevsim; şiir yazıyordum yazdığım şiirimde aklımda `` Doğduğum İstanbul`` adlı şiirimin başlığını atmıştım. Atölyeme yabancı bir müşteri geldi, vitrinimi çok beğenip kendisini içeri çektiğini anlatmaya başladı.Masama takıldı gözleri aa ah çok iyi ya şiir de var burada çok iyi dost olacağız sizle hanfendi dedi .Ben şair Atılay Erge ,çok sevindiğimi belirttim bende,şiir benim dünyam dı çünkü...

Bir şair dost daha eklemiştim sayfama ..Ve inanılmaz güzel bir şiir dostluğu başladı aramızda.Dost olunca atölyeme gelip şiir muhabbetleri yapmaya , şiir söyleşi panellerine şiir gecelerine gitmeye başlamıştık.Rahmetli Nedret Selçuker le tanıştırmıştı. Nedret Selçuker şiir gecelerinde şiirimi okumaya başladığı zaman ürperiyordum , şiirimi tanımıyordum akıp gidiyordu o güzel sesiyle ve Türkçe diliyle .

Atılay bey atölyeme sık ,sık uğrardı ;elinde iki buyükçe
içi gözükmeyen paketlerle geldi. Ah Atılay bey bende kahve içmeyi düşünüyordum,birlikte içeriz deyince yok yok benim acelem var yapma dedi..Kıpır kıpır yerinde duramıyor , gitmiyor da acelesi olduğu halde, mana veremedim. Bu paketler sana dedi müsvette kağıdı getirdim ah çok memnun oldum bana kağıt ve kalem geldi mi mutlu günümdür ,çok teşekkür ederim de
bir destesi yeter diğerini alın dedim,yok onlar senin ..peki dedim.. Bi açta bak dedi, müsvette kağıdının nesine bakayım ,aç ya beyencen mi , neyse açtım ve çığlıklarıma sokaktan geçenlerin baktığını çok iyi hatırlıyorum.. İnanmıyorum size inanmıyorum deyip boynuna sarılıp ne diyeceğimi şaşırmıştım .

Hayatımın en güzel anı en önemli sürpriziydi, ağlıyordum sevinçten ,amatör şiir kitabım basılmıştı...
    (Gönül Kalemimden Damlalar)  ellerim titriyordu ,o gece geç saatlerde uyuyabildim...

Çocukluğumun
bayram papuçları gibi başucumda yatmıştım !
Tüm şiirlerimi topluyorum şiir kitabımı çıkarma düşüncesine girdim ,tüm kazancı Mehmetçik Vakfına vereceğim .
Kağıdı ve kalemi çok seviyorum.Beni bir mağraya atın kağıt ve kalem de verin ,örümcek ağlarından ilham alıp hiç bıkmadan yazarım ,yeterki kağıdım ve kalemim yanımda olsun !

Oya Gedik

İlk heyecanım !

( Amatör Şiir Kitabım ! başlıklı yazı Oya GEDİK tarafından 6.11.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.