Ülkemizin güzide kurumlarından olan Emniyet Genel Müdürlüğü ve ona bağlı olan polislerimizden Allah razı olsun, Allah ne muratları varsa versin, Allah onları başımızdan eksik etmesin. Onlar olmasa biz esnaf takımı, dar gelirli küçük esnaf takımı, biraz bol gelirli küçük esnaf takımı ne yapardık, nice olurdu halimiz.


Geçenlerde sabah 07.10 gibi esnaf dükkânımızı besmele ile açtık, hepte öyle açar öyle kaparız zaten. Beş on dakika sonra bir müşteri bir müşteri bizim ortak hemen alo jandarmayı arayarak ‘'Kapımızda çok müşteri birikti baş edemiyoruz bize bir manga jandarma gönderir misiniz?'' deyince karşıda ki jandarma astsubay ‘'Orası bizim bölgemiz değil polisi ararsanız size yardımcı olurlar.'' Dedi. Ortakta hemen polisi aradı tekrar, sağ olsun güzide polis teşkilatımız üç beş dakika içinde iş yerimizin önünde bitiverdiler. Hemen organize olup müşterileri sıraya soktular önce, daha sonra içerinin kalabalık olma durumuna göre bazen beşer beşer, bazen onar onar müşterileri içeri almaya başladılar.


Baktım sokakta ki diğer esnaf arkadaşlara, onlarında bizden pek farkı yok. Yanda ki bakkalın önünde uzun bir kuyruk, berberin önünde yine upuzun bir kuyruk, bana kaş göz işareti yapıyorlar uzaktan bakkal Recep bağırıyor müşterilerin arasından. ‘' Ağabey ne yapacağız bir akıl versene yahu?'' bakıyorum dükkânın önünde insan kaynıyor. ‘' Recebim benim gibi yap polis teşkilatına telefon et yardımcı oluyorlar arkadaşlar acele et her yerden dükkân sahipleri polise telefon edip yardım istiyorlarmış erken davranan polisleri kapar benden söylemesi dostum.''


Bu arada berberde seslenir ‘'Ağabey hangi numaradan arayıp da çağırıyorduk bu polisleri bunaldım bir akıl verin Allah rızası için.'' Bu seferde Recep berber Rıza'ya benden aldığı akılı parasız pulsuz verir. Sağ olsun aslan emniyet teşkilatımızın güzide polisleri üç beş dakika içinde her iki dükkânın da önün gelerek barikat kurarlar ve gereken önlemleri alıp müşterilerin sırayı bozmadan içeri girmelerine ve hizmet almalarına yardımcı olurlar. 


Artık esnafların meteliğe kurşun atma devri geride kalmış, devir değişmiştir. Şimdiki devirin adı müşteri sayısı ve müşteri kalitesi ile birbirine hava atma devridir. Dünya kurulalı beri ne devirler gelmiş ne devirler geçmiştir. Yok, Cilalı Taş Devri, Yok Tunç Devri, Yok Üç Tunç Tas Has Hoşaf Devri. Yolsuzluk Devri, Yönsüzlük Devri. Bu da her şeyin bol olduğu bolluk devirlerinden biridir.


Çok değerli hükumetimizin Hükumet Sözcüsü Şevket Sözsöyler vasıtası ile yaptığı basın açıklamasında ‘' Bundan böyle memleketin genelinde ekonomik durum süper ve süper ötesi bir duruma girmiş olduğundan dolayı çok saygı değer esnaf arkadaşlarımız müşterileri sıraya koymak icapları hâsıl olduğundan önümüzde ki günlerde iki yüz elli bin kadar yeni polis ihtiyacı olup, emniyet teşkilatına alınacak gençlerin alım yapılan gerekli merkezlere müracaatları beklenmektedir.'' İşte böyle ahval ve şerait çok namüsait olsa da müsait hale getiriyoruz canlarım benim. 

( Emniyet Teşkilatı Yetişemiyor Artık başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 1.04.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.